Chì pensate chì hè a relazione trà a velocità di taglio, l'ingaghjamentu di l'utensili è a velocità di alimentazione in a machinazione CNC?
Per un rendiment ottimali, hè impurtante capisce a relazione trà a velocità di alimentazione, a velocità di taglio è l'ingaghjamentu di l'utensili in a machinazione CNC.
Velocità di taglio:
A velocità di taglio hè a rata di rotazione o muvimentu attraversu u materiale. A vitezza hè generalmente misurata in piedi di superficia per minuti (SFM) o metri / minuti (m / min). A velocità di taglio hè determinata da u materiale da esse machinatu, u strumentu di taglio è a finitura di a superficia desiderata.
Ingaghjamentu di u strumentu
L'ingaghjamentu di l'utensili hè a prufundità à quale un strumentu di taglio penetra in una pezza durante a machining. L'ingaghjamentu di l'utensili hè influinzatu da fatturi cum'è a geometria di l'utensili di taglio è l'alimentazione è a velocità, è a qualità di a superficia desiderata è a rata di rimozione di materiale. Selezziunate a dimensione di l'utensili adattata, a prufundità di taglio è l'ingaghjamentu radiale, pudete aghjustà l'ingaghjamentu di l'utensili.
Feed Speed
A velocità di alimentazione hè ancu chjamata alimentazione per dente. Hè a tarifa chì l'utillita di taglio avanza per rivoluzione attraversu u materiale di u travagliu. A vitezza hè misurata in millimetri o inch per minutu. A velocità di avanzamentu influenza direttamente a vita di l'utensili, a qualità di a superficia è a prestazione generale di a machinazione.
In generale, e velocità di taglio più elevate risultano in più tassi di rimozione di materiale. In ogni casu, anu ancu pruduce più calore. A capacità di l'utensili di taglio per trattà a velocità più altu, è l'efficienza di u coolant in dissipazione di u calore sò fattori impurtanti.
L'ingaghjamentu di l'utensili deve esse aghjustatu secondu e proprietà di u materiale di u pezzu di travagliu, a geometria di l'arnesi di taglio, è a finitura desiderata. L'ingaghjamentu propiu di l'utensili assicurerà l'evacuazione efficace di u chip è minimizà a deviazione di l'utensili. Hè ancu migliurà u rendiment di taglio.
A velocità di l'alimentazione deve esse scelta per ottene u ritmu desideratu di rimozione di materiale è finitu, senza sovraccaricare l'utillita. Una alta velocità di alimentazione pò causà un usu eccessivu di l'utensili. Tuttavia, una bassa velocità di alimentazione darà u risultatu in una finitura superficiale povera è una machina inefficace.
U programatore deve scrive l'istruzzioni in u prugramma CNC per determinà a quantità di taglio per ogni prucessu. A velocità di taglio, a quantità di tagliu in daretu, a velocità di l'alimentazione è cusì sò tutte parti di l'usu di taglio. Diversi quantità di taglio sò necessarii per diversi metudi di trasfurmazioni.
1. Principiu di selezzione di quantità di taglio
Quandu u roughing, u focu principalu hè in generale nantu à a migliurà a produtividade, ma l'ecunumia è i costi di trasfurmazioni anu ancu esse cunsideratu; quandu semi-finishing è finitura, taglio efficienza, ecunumia, è i costi di trasfurmazioni deve esse pigliatu in cunsiderà, assicurendu a qualità di trasfurmazioni. I valori specifichi duveranu esse determinati secondu u manuale di a macchina, u manual d'usu di taglio è l'esperienza.
Partendu da a durabilità di l'uttellu, l'ordine di selezzione di a quantità di taglio hè: prima determinà a quantità di cutting back, poi determinà a quantità di alimentazione, è infine determina a velocità di taglio.
2. Determinazione di a quantità di cuteddu nantu à u spinu
A quantità di taglio posteriore hè determinata da a rigidità di a macchina, u pezzu di travagliu è l'utile. Se a rigidità permette, a quantità di cutting back duverà esse uguali à l'ingrossu di machining di a pezza quant'è pussibule. Questu pò riduce u nùmeru di passaghji di l'uttellu è migliurà l'efficienza di a produzzione.
Principii per determinà a quantità di cuteddu nantu à u spinu:
1)
Quandu u valore di rugosità di a superficia di a pezza deve esse Ra12.5μm ~ 25μm, se a tolleranza di usinaghju diLavorazione CNChè menu di 5mm ~ 6mm, un feed di machining ruvida pò risponde à i bisogni. Tuttavia, quandu u margine hè grande, a rigidità di u sistema di prucessu hè poviru, o a putenza di a machina hè insufficiente, pò esse cumpletata in parechje alimentazioni.
2)
Quandu u valore di rugosità di a superficia di a pezza deve esse Ra3.2μm ~ 12.5μm, pò esse divisu in duie tappe: sgrossatura è semi-finitura. A selezzione di a quantità di taglio posteriore durante a lavorazione sgrossa hè a stessa cum'è prima. Lasciate un margine di 0,5 mm à 1,0 mm dopu a lavorazione sgrossata è sguassate durante a semi-finitura.
3)
Quandu u valore di rugosità di a superficia di a pezza deve esse Ra0.8μm ~ 3.2μm, pò esse divisu in trè tappe: sgrossatura, semifinitura è finitura. A quantità di taglio posteriore durante a semi-finitura hè di 1,5 mm ~ 2 mm. Durante a finitura, a quantità di taglio posteriore deve esse 0,3 mm ~ 0,5 mm.
3. Càlculu di a quantità di alimentazione
A quantità di alimentazione hè determinata da a precisione di a parte è a rugosità di a superficia necessaria, è ancu di i materiali selezziunati per l'uttellu è u travagliu. A velocità massima di alimentazione dipende da a rigidità di a macchina è u livellu di prestazione di u sistema di alimentazione.
Principii per a determinazione di a velocità di alimentazione:
1) Se a qualità di u travagliu pò esse assicurata, è vulete aumentà l'efficienza di a produzzione, allora una velocità di alimentazione più veloce hè cunsigliatu. In generale, a velocità di alimentazione hè stabilita trà 100 m/min è 200 m/min.
2) Sè vo site taglià o trasfurmazioni di buchi prufonda, o cù acciai high-vitezza, hè megliu à aduprà una vitezza alimentazione più lenta. Questu deve esse trà 20 è 50 m / min.
Quandu u requisitu per a precisione in a machining è a rugosità di a superficia hè alta, hè megliu selezziunà una velocità di alimentazione più chjuca, di solitu trà 20m/min è 50m/min.
Pudete sceglie a velocità di alimentazione massima stabilita da u sistema di l'utensili CNC quandu l'uttellu hè inattivu, è soprattuttu "returnendu zero" à una distanza.
4. Spindle determinazione di a vitezza
U spindle deve esse sceltu basatu annantu à a velocità di taglio massima permessa è u diametru di u vostru travagliu o strumentu. A formula di calculu per a velocità di u spindle hè:
n=1000v/pD
A durabilità di u strumentu determina a vitezza.
A velocità di u spinu hè misurata in r / min.
D —- Diametru di u pezzu di travagliu o taglia di l'utensili, misurata in mm.
A vitezza finale di u spindle hè calculata scegliendu una vitezza chì a macchina strumentu pò ottene o si avvicina, secondu u so manuale.
In pocu tempu, u valore di a quantità di taglio pò esse calculatu per analogia, basatu annantu à u rendiment di a macchina, i manuali è l'esperienza di a vita reale. A velocità di u spinu è a prufundità di taglio ponu esse aghjustate à a velocità di alimentazione per creà a quantità ottima di taglio.
1) Quantità di taglio posteriore (profondità di taglio) ap
A quantità di taglio posteriore hè a distanza verticale trà a superficia à a macchina è a superficia chì hè stata machinata. Back cutting hè a quantità di taglio misurata perpendicularly à u pianu di u travagliu attraversu u puntu di basa. A prufundità di tagliu hè a quantità di tagliu chì l'utillita di turnu face in u pezzu cù ogni alimentazione. A quantità di taglio in u spinu di u cerculu esterno pò esse calculata cù a formula sottu:
ap = (dw — dm) /2
In a formula, ap--a quantità di cuteddu nantu à u spinu (mm);
dw——U diametru di a superficia da esse processata di u travagliu (mm);
dm - diametru di a superficia machinata di u travagliu (mm).
Esempiu 1:Hè cunnisciutu chì u diamitru di a superficia di u travagliu da esse processatu hè Φ95mm; avà u diametru hè Φ90mm in un alimentu, è si trova a quantità di cutting back.
Soluzione: ap = (dw — dm) /2 = (95 —90) /2 = 2,5 mm
2) Quantità di alimentazione f
U spustamentu parente di l'uttellu è a pezza di travagliu in a direzzione di u muvimentu di l'alimentazione per ogni rivoluzione di a pezza o di l'uttellu.
Sicondu e diverse direzzione di alimentazione, hè divisa in quantità di alimentazione longitudinale è quantità di alimentazione transversale. A quantità di alimentazione longitudinale si riferisce à a quantità di alimentazione longu a direzzione di u rail di guida di u lettu di tornu, è a quantità di alimentazione trasversale si riferisce à a direzzione perpendiculare à u rail di guida di u lettu di tornu. Tassa di alimentazione.
Nota:A velocità di alimentazione vf si riferisce à a velocità istantanea di u puntu sceltu nantu à u tagliu in quantu à u muvimentu di l'alimentazione di a pezza.
vf=fn
induve vf——vitezza di avanzamentu (mm/s);
n——Vitezza di u spindle (r/s);
f——quantità di alimentazione (mm/s).
3) Velocità di taglio vc
Velocità istantanea in u muvimentu principale in un puntu specificu nantu à a lama di taglio in quantu à a pezza di travagliu. Calculé par :
vc=(pdwn)/1000
Induve vc --vitezza di taglio (m/s);
dw = diamitru di a superficia da trattà (mm);
—- A velocità di rotazione di a pezza (r/min).
U calculu deve esse fattu nantu à a velocità massima di taglio. I calculi duveranu, per esempiu, esse fattu nantu à u diametru è u ritmu di usura di a superficia chì hè machinata.
Truvà vc. Esempiu 2: Quandu si gira u cerculu esterno di un ughjettu cù un diametru Ph60mm nantu à un tornu, a vitezza di u spindle sceltu hè 600r/min.
Soluzione:vc=( pdwn )/1000 = 3,14x60x600/1000 = 113 m/min
In a pruduzzione vera, hè cumuni di cunnosce u diametru di u pezzu. A velocità di taglio hè determinata da fatturi cum'è u materiale di a pezza, u materiale di l'utensili è i bisogni di trasfurmazioni. Per aghjustà u tornu, a velocità di taglio hè cunvertita à a velocità di u spindle di u tornu. Sta formula pò esse acquistata:
n=(1000vc)/pdw
Esempiu 3: Selezziunà vc à 90m/min è truvà n.
Soluzione: n=(1000v c)/ pdw=(1000×90)/ (3,14×260) = 110r/min
Dopu avè calculatu a velocità di u spindle di u tornu, selezziunate un valore chì hè vicinu à a targa, per esempiu, n = 100r / min cum'è a velocità attuale di u tornu.
3. Riassuntu:
Cutting quantità
1. Quantità di coltello posteriore ap (mm) ap= (dw – dm) / 2 (mm)
2. Quantità di alimentazione f (mm/r)
3. Cutting speed vc (m/min). Vc=dn/1000 (m/min).
n=1000vc/d (r/min)
In quantu à u nostru cumuniPezzi d'aluminiu CNCsò cuncernati, chì sò i metudi per riduce a deformazione di trasfurmazioni di parti d'aluminiu?
Fixazione propria:
A fissazione curretta di a pezza hè cruciale per minimizzà a distorsione durante a machinazione. Assicurendu chì i pezzi di travagliu sò fermamente chjappi in u locu, i vibrazioni è i movimenti ponu esse ridotti.
Lavorazione adattativa
U feedback di u sensoru hè adupratu per aghjustà dinamicamente i paràmetri di taglio. Questu cumpensà e variazioni di materiale, è minimize a deformazione.
Ottimisazione di Parametri di Cutting
A deformazione pò esse minimizzata ottimizendu parametri cum'è a velocità di taglio, a velocità di avanzamentu è a prufundità di taglio. Riducendu e forze di taglio è a produzzione di calore utilizendu i paràmetri di taglio adattati, a distorsione pò esse minimizzata.
Minimizà a generazione di calore:
U calore generatu durante a machining pò purtà à deformazione termica è espansione. Per minimizzà a produzzione di calore, utilizate refrigerante o lubricanti. Reduce a velocità di taglio. Aduprate mantelli di strumenti d'alta efficienza.
Lavorazione graduale
Hè megliu di fà parechje passate quandu u machining aluminium chì un tagliu pesante. A machinazione graduale minimizza a deformazione riducendu u calore è e forze di taglio.
Preriscaldamentu:
Preriscaldamentu di l'aluminiu prima di a machining pò riduce u risicu di distorsioni in certe situazioni. U preriscaldamentu stabilizza u materiale è u rende più resistente à a distorsione durante a machining.
Recuperazione di Stress Relief
L'annealing di sollievu di stress pò esse realizatu dopu a machining per riduce i stress residuali. A parte pò esse stabilizzata calendu à una certa temperatura, dopu rinfriscà lentamente.
Selezzione di l'attrezzamentu ghjustu
Per minimizzà a deformazione, hè impurtante selezziunà l'arnesi di cutting right, cù i rivestimenti è geometrii adatti. Strumenti apposta per a machining d'aluminiu riducenu e forze di taglio, migliurà a finitura di a superficia è impediscenu a furmazione di bordi custruiti.
Lavorazione in fasi:
Operazioni o fasi di machining multipli ponu esse usate per distribuisce e forze di taglio in cumplessupezzi d'aluminiu cncè riduce a deformazione. Stu metudu impedisce i stresses localizzati è reduce a distorsione.
A persecuzione di Anebon è u scopu di a cumpagnia hè sempre di "Supdisfà sempre i nostri bisogni di i cunsumatori". Anebon cuntinueghja à acquistà è stilà è cuncepisce prudutti notevuli di alta qualità per ogni i nostri clienti obsoleti è novi è ghjunghje à una prospettiva win-win per i cunsumatori di Anebon, è ancu per noi per estrusioni d'aluminiu di Profilu di Fabbrica Originale,parte girata cnc, cnc fresatura nylon. Accoltamu sinceramente l'amichi per scambià l'impresa cummerciale è cumincianu a cooperazione cun noi. Anebon spera di chjappà e mani cù l'amichi intimi in diverse industrie per pruduce una longa corsa brillanti.
Produttore Chine per a Fonderia d'Acciaio Inox di Metallu è di Alta Precisione Chine, Anebon cerca l'uppurtunità di scuntrà tutti l'amichi in casa è in l'esteru per a cooperazione win-win. Anebon speru sinceramente à avè una cooperazione à longu andà cù tutti voi nantu à e basi di u benefiziu mutuale è u sviluppu cumunu.
Se vulete sapè di più, cuntattate u squadra Anebon àinfo@anebon.com.
Tempu di Postu: Nov-03-2023