Per i motori, i cumpunenti di l'arbureti, cum'è i crankshafts, camshafts, è cilindri liners utilizanu mandrini in ogni prucessu di trasfurmazioni. Durante u processu, i mandrini centranu, clamp and drive the workpiece. Sicondu a capacità di u chuck per mantene a pezza di travagliu è mantene u centru, hè divisu in chuck rigidu è chuck flottante. Questu articulu discute principalmente i principii di selezzione di sti dui mandrini è i punti di mantenimentu di ogni ghjornu.5aixs pezzi di lavorazione CNC
I mandrini rigidi è i mandrini flottanti sò assai diffirenti in i metudi di struttura è di regulazione. Pigliendu una seria di mandrini di una marca giapponese cum'è un esempiu, a Figura 1 mostra u prucessu d'azzione di u chuck flottante: u travagliu hè sottu à l'azzione di u bloccu di supportu di posizionamentu è a cima. U posizionamentu assiale è radiale è u serramentu sò realizati. Allora, u cilindru di u mandrinu guida u tirante di u centru di u mandrinu, a piastra di regolazione di l'ampiezza, a piastra di supportu di u bracciu di a mandibula, l'articulazione sferica è u bracciu di mandibula à traversu u tirante, infine rializendu a mandibula di u mandrinu per clampà a pezza.
Quandu ci hè una deviazione significativa di u coaxially trà u centru di e trè mandibule di u mandrinu è u centru di u pezzu di travagliu, a mandibula di u mandrinu chì cuntatta prima a pezza di travagliu serà sottumessa à una forza F2, chì hè trasmessa à a mandibula. piastra di supportu di u bracciu attraversu u bracciu mandibula è l'articulazione sferica. F3 agisce nantu à a piastra di supportu di u bracciu. Per u mandrinu flottante, ci hè un spaziu trà l'asta di tira centrale di u mandrinu è a piastra di supportu di u bracciu. Sutta l'azzione di a forza F3, a piastra di supportu di u bracciu di u bracciu utilizeghja u gap flottante (piastra di regulazione di u spaziu, u bastone di tiramentu centrale di u mandrinu, è a piastra di supportu di u bracciu di a mandibula formanu inseme u mecanismu flottante di u mandrino). muvimenti in a direzzione di a forza finu à chì e trè mandibuli clampiscenu a pezza sanu.
Figura 1 Struttura di mandrini flottante
1. Bracciu di unghie
2. Primavera rectangulare
3. Copertura superiore sferica
4. Articulazione sferica
5. Piastra di regulazione di clearance
6. Cilindru tira tira
7. Chuck center pull rod
8. Claw arm support plate
9. Chuck's body 10. Chuck's end cover
10. Bloccu di supportu di pusizioni
12. U travagliu per esse processatu
13. Chuck Jaws 16. Supportu di ballò
A figura 2 mostra u prucessu d'azzione di u chuck rigidu
Sutta l'azzione di u bloccu di supportu di posizionamentu è a cima, a pezza di travagliu hè posizionata è clampata assialmente è radialmente, è dopu u cilindru di l'oliu di mandrinu guida l'asta di tirata cintrali, l'articulazione sferica è a mandibula di u mandrinu attraversu a barra di tira. U bracciu si move, è infine, i mandrini di u chuck clamp the workpiece. Siccomu a barra di tira di u centru di u mandrinu hè rigidamente cunnessu cù l'articulazione sferica è u bracciu di a mandibula, dopu chì e mandibula di u mandrinu (trè mandibula) sò chjappi, un centru di clamping serà furmatu. U centru di clamping furmatu da a cima ùn si sovrappone micca, è a pezza di travagliu averà una deformazione di clamping evidenti dopu chì u chuck hè clampatu. Prima di aduprà u chuck, hè necessariu aghjustà a superposizione trà u centru di u chuck è u centru di u centru per assicurà chì u chuck ùn pare micca virtuale dopu a clamping. Cundizione chjappata.
Figura 2 Struttura di chuck rigida
1. Bracciu di unghie
2. 10. Primavera rectangulare
3. Copertura superiore sferica
4. Articulazione sferica
5. Tirante di cilindru
6. Chuck center tie rod
7. U corpu di Chuck
8. Copertura posteriore di Chuck
9. Posizionamentu bloccu supportu
10. Top
11. U travagliu per esse processatu
12. A mascella di Chuck
13. Supportu sfericu
Da l'analisi di u mecanismu di u chuck in Figura 1 è Figura 2, u chuck flottante è u chuck rigidu anu e seguenti differenzi.
Chuck flottante: Cum'è mostra in a Figura 3, in u prucessu di clamping the workpiece, per via di e diverse altezze di a superficia bianca di u travagliu o di a grande toleranza di rotondità di u biancu, a mandibula N ° 3 entre in cuntattu cù a superficia di u travagliu è i mandibuli N ° 1 è N ° 2 apparisceranu. Se u pezzu di travagliu ùn hè micca statu ancu toccu, à questu tempu, u mecanismu flottante di u chuck flottante travaglia, utilizendu a superficia di u travagliu cum'è supportu per flottà a mandibula N ° 3. Sempre chì a quantità flottante hè abbastanza, i mandibuli N ° 1 è N ° 2 seranu eventualmente clamped. U travagliu hà pocu effettu nant'à u centru di u travagliu.
Figura 3 Prucessu di serratura di morsetti di mandrini flottanti
Chuck rigidu: Cum'è mostra in a Figura 4, durante u prucessu di clamping, se a concentricità trà u chuck è u pezzu di travagliu ùn hè micca adattatu bè, a mandibula N ° 3 cuntattarà a pezza di u travagliu, è a mandibula N ° 1 è N ° 2 ùn sarà micca. esse in cuntattu cù u travagliu. , allora a forza di serratura di u mandrinu F1 agirà nantu à a pezza. Se a forza hè abbastanza grande, a pezza di travagliu serà offset da u centru predeterminatu, furzendu a pezza di travagliu per traslassi à u centru di u chuck; quandu a forza di clamping di u mandrinu hè chjuca, certi casi saranu. Quandu i mandibuli ùn ponu micca cuntattà cumplettamente u pezzu di travagliu, a vibrazione si trova durante a machining.cunnessu di fresatura cnc
Figura 4 Processo di serraggio di morsetti rigidi
Requisiti di aghjustamentu prima di l'usu di u mandrinu: U mandrinu rigidu formarà u centru di serramentu di u mandrinu stessu dopu a serratura. Quandu s'utilice u mandrinu rigidu, hè necessariu aghjustà u centru di clamping di u chuck per coincide cù u centru di clamping è posizionamentu di a pezza, cum'è mostra in a figura 5 mostrata.lavorazione cnc di parti d'aluminiu
Figura 5 Ajustamentu di u centru di u mandrinu rigidu
Sicondu l'analisi strutturale sopra, hè cunsigliatu di seguità i seguenti principii in l'ajustamentu è u mantenimentu di u chuck: A lubricazione è u grassu di e parti mobili in u chuck sò regularmente rimpiazzati. U muvimentu trà e parti in muvimentu in u mandrinu hè basicamente frizione scorrevule. Hè necessariu aghjunghje è rimpiazzà regularmente a qualità specifica di oliu / grassu lubrificante secondu e esigenze di mantenimentu di u chuck. Quandu si aghjunghjenu grassu, hè necessariu sprime tuttu u grassu utilizatu in u periodu precedente, è dopu bluccà u portu di scaricamentu d'oliu dopu à clamping the chuck per impediscenu a cavità interna di u chuck da esse ritenuta.
Ispezione regulare è aghjustamentu di u centru di serratura di u mandrinu rigidu è u centru di a pezza di travagliu: U mandrinu rigidu hà bisognu di misurà periodicamente se u centru di u mandrinu è u centru di u fustu di a pezza sò coerenti. Misura u runout di u discu. S'ellu supera l'intervallu necessariu, aghjunghje spazii appropritatu à una o duie mandibule chì currispondenu à u puntu altu, è ripetite i passi sopra finu à chì i requisiti sò soddisfatti.
Inspezione periodica di a quantità flottante di u chuck flottante (vede a Figura 6). In u mantenimentu di u mandrinu ogni ghjornu, hè necessariu di misurà regularmente a quantità flottante è a precisione flottante di u chuck flottante, è furnisce una guida per u mantenimentu internu di u chuck in a tappa più tardi. U metudu di misurazione di precisione flottante: dopu chì u chuck clamps a mostra, mette u chuck per esse misuratu. Girate l'artiglia in una pusizioni di misura cunvene, misurate l'indicatore di dial (bisognu di attaccà a basa di u metru magneticu à l'arbre in muvimentu), è marcate u puntu di misurazione cum'è a pusizione di u puntu zero. Allora cuntrolla l'assi servo per move l'indicatore di dial, apre u chuck, mette una guarnizione cù un spessore di Amm trà e mandibule per esse misurate è a mostra, clamp the sample on chuck, move l'indicatore dial à a pusizioni di u puntu zero, è cunfirmà s'ellu i dati pressatu da l'indicatore dial hè circa Amm. S'ellu hè, significa chì a precisione flottante hè bona. Se i dati sò assai diffirenti, significa chì ci hè un prublema cù u mecanismu flottante di u chuck. A misurazione di l'altri mandibula hè a stessa cum'è sopra.
Figura 6 Inspeczione di a quantità flottante di u mandrinu flottante
A sustituzione regulare di parti cum'è guarnizioni, guarnizioni è molle in u mandrinu: molle rettangulari, corpu di mandrini, coperchio posteriore di mandrini, molle rettangulari, è sigilli è molle in supporti sferichi deve esse realizatu secondu a frequenza d'usu è sopra. risultati di teste. Sustituisce regularmente. Altrimenti, a fatigue u dannerà, risultatu in una quantità flottante è un runout rigidu di u chuck.
Attraversu l'analisi di sopra di i punti critichi di l'ajustamentu è u mantenimentu di a struttura di u mandrinu, fate attenzione à i seguenti principii in a selezzione di mandrini: se u chuck clamping parte di a parte processata hè a superficia bianca, u chuck flottante hè preferitu, è u chuck rigidu. hè usatu in u travagliu. A superficia di clamping chuck di a parte machinata hè a superficia dopu a sgrossatura, semi-finitura / finitura. Dopu avè seguitu e regule di basa sopra, hè necessariu di fà una selezzione precisa secondu e diverse cundizioni di travagliu.
Scelta di mandrini rigidi:
①E cundizioni di machinazione necessitanu una grande quantità di taglio è una grande forza di taglio. Dopu esse chjapputu da a pezza di travagliu per esse processata è supportata da u quadru centru, una rigidità musculare di u pezzu di travagliu è una forza di rotazione di grande forza di rotazione di u travagliu sò richieste.
②Quandu ùn ci hè micca un meccanismo di centramentu unicu, cum'è a cima, u disignu di u centramentu di u mandrinu hè necessariu.
Scelta di mandrini flottanti:
①Requisiti elevati per u centru di u fustu di u travagliu. Dopu chì u mandrinu hè serratu, u so flottante ùn disturberà micca u centru primariu di u fustu di u travagliu.
②A quantità di taglio ùn hè micca grande, è hè solu necessariu di guidà u spindle di u travagliu per rotà è aumentà a rigidità di a pezza.
U sopra spiega e differenze strutturali è esigenze di mantenimentu è selezzione di mandrini flottanti è rigidi, chì sò utili per l'usu è u mantenimentu. Avete bisognu di una cunniscenza più profonda è un usu flexible; avete bisognu di riassume constantemente l'esperienza in l'usu è u mantenimentu in situ.
Anebon Metal Products Limited pò furnisce u serviziu di CNC Machining, Die Casting, Sheet Metal Fabrication, per piacè cuntattateci.
Tel: +86-769-89802722 E-mail: info@anebon.com URL: www.anebon.com
Tempu di post: 31-mar-2022