I. Proprietà meccanica di l'azzaru
1. Limite d'élasticité ( σ S)
Quandu l'acciaio o a mostra hè allungata, u stress supera u limitu elasticu, è ancu s'è a pressione ùn aumenta più, l'azzaru o a mostra cuntinueghja à subisce una deformazione plastica evidenti. Stu fenominu hè chjamatu rendimentu, è u puntu di rendimentu hè u valore minimu di stress quandu u rendiment si trova. Se Ps hè a forza esterna à u puntu di snervamentu s è Fo hè l'area di a sezione trasversale di u campione, allora u puntu di snervatura σ S = Ps/Fo (MPa).
2. Limite di elasticità (σ 0,2)
U puntu di rendimentu di certi materiali metallichi ùn hè micca assai evidenti, è ùn hè micca faciule per misurà. Dunque, per misurà e proprietà di rendiment di i materiali, hè stipulatu chì a deformazione plastica residuale permanente chì produce u stress hè uguale à un valore specificu (in generale 0,2% di a lunghezza originale), chjamatu forza di rendimentu condicionale o forza di rendiment. σ 0,2.
3. Résistance à la traction (σ B)
A tensione massima chì un materiale ottene durante a tensione da u principiu à u tempu chì si rompe. Indica a forza di l'azzaru contru à a rottura. Currispundenu à a forza di trazione sò a forza di compressione, a forza di flexural, etc. Set Pb cum'è a forza di tensione massima prima chì u materiale hè tiratu fora è Fo cum'è l'area di sezione trasversale di a mostra, dopu a forza di trazione σ B = Pb / Fo ( MPa).
4. Allungamentu ( δ S)
U percentualità di l'allungamentu plasticu di un materiale dopu à rupture à a lunghezza di mostra originale hè chjamatu allungamentu o allungamentu.
5. Rapportu limite d'élasticité (σ S/ σ B)
U rapportu di u puntu di rendiment (forza di rendiment) di l'azzaru à a forza di tensione hè chjamatu rapportu di forza di rendiment. Quantu più altu hè u rapportu rendimentu-forza, più altu hè a affidabilità di e parti strutturali. U rapportu di rendiment-forza di l'acciaio di carbonu generale hè 0,6-0,65, l'acciaio strutturale di bassa lega hè 0,65-0,75, è l'acciaio strutturale di lega hè 0,84-0,86.
6. Durezza
A durezza indica a resistenza di u materiale à l'uggetti cumplessi chì pressanu in a so superficia. Hè unu di l'indici di rendiment critichi di i materiali metallichi. A più alta a durezza generale, u megliu hè a resistenza à l'usura. L'indicatori di durezza cumunimenti usati sò a durezza Brinell, a durezza Rockwell è a durezza Vickers.
1) Durezza Brinell (HB)
Bolle d'acciaio induritu di una dimensione specifica generalmente 10 mm) sò pressate in a superficia di u materiale cù una carica specifica (in generale 3000 kg) per qualchì tempu. Dopu à scaricamentu, u rapportu di a carica à l'area di indentazione hè chjamatu Brinell Hardness (HB).
2) Durezza Rockwell (HR)
Quandu HB> 450 o a mostra hè troppu chjuca, a misura di durezza Rockwell invece di a prova di durezza Brinell ùn pò esse usata. Hè un conu di diamante cù un angolo superiore di 120 gradi o una bola d'acciaio cù un diametru di 1,59 è 3,18 mm, chì hè pressatu in a superficia di u materiale sottu certi carichi, è a prufundità di l'indentazione determina a durezza di u materiale. Ci sò trè scale differenti per indicà a durezza di u materiale pruvatu:
HRA: Durezza ottenuta cù una carica di 60 kg è un cono di diamante pressatu in materiali forti cum'è i carburi cementati.
HRB: Durezza ottenuta da indurimentu di una bola d'acciaio cù una carica di 100 kg è un diametru di 1,58 mm. Hè aduprata per i materiali cù durezza più bassa (per esempiu, azzaru annealed, ghisa, etc.).
HRC: A durezza hè ottenuta aduprendu una carica di 150 kg è una pressa in cune di diamante per i materiali cù una durezza alta, cum'è l'acciaio tempratu.
3) Durezza Vickers (HV)
Una pressa di diamante di conu quadratu pressu a superficia di materiale cù una carica di menu di 120 kg è un angolo superiore di 136 gradi. U valore di durezza Vickers (HV) hè definitu dividendu l'area di a superficia di l'indentazione di materiale per u valore di carica.
II. Metalli Neri è Metalli Non-ferrous
1. Metalli Ferru
Si tratta di ferru è ferru. Cum'è l'azzaru, a ghisa, u ferroalloy, u ghisa, etc. L'azzaru è u ghisa sò alleati basati in ferru è principarmenti aghjuntu cù carbone. Sò chjamati cullettivamente alleati di FERROCARBON.
A ghisa hè fatta da a fusione di minerale di ferru in un furnace, è hè principalmente utilizata per a fabbricazione di l'acciaio è a fusione.
A fonte di ghisa hè fusa in un furnace di fusione di ferru per ottene ghisa (ferru liquidu cun cuntenutu di carbone più grande di 2,11%). Cast ghisa liquidu in ghisa, chì hè chjamatu ghisa.
Ferroalloy hè una lega di ferru è elementi cum'è silicium, manganese, cromu è titaniu. Ferroalloy hè una di e materie prime aduprate in a fabricazione di l'acciaio è hè aduprata cum'è deoxidizer è additivu per elementi di lega.
L'azzaru hè chjamatu alliamentu di ferru-carbonu cù un cuntenutu di carbone di menu di 2,11%. L'acciau hè ottenutu mettendu a ghisa per a fabbricazione di l'acciaio in u furnace di a siderurgia è a fusione secondu un prucessu specificu. I prudutti di l'acciaio includenu lingotti, billette di colata cuntinuu, è casting direttu di vari castings d'acciaio. In generale, l'azzaru si riferisce à l'azzaru rotulatu in parechje fogli d'acciaio. Adupratu per a fabricazione di parti meccaniche forgiate è pressate à caldu, acciai forgiati trafilati è testati à fredu, pezzi di fabricazione meccanica di tubi d'acciaio senza saldatura,Pezzi di machining CNC, èpezzi di casting.
2. Metalli non ferru
Cunnisciuta ancu com'è non-ferrousNonferrousfers à i metalli è tutti i metalli ferrosi nonferroushan, cum'è ramu, stagnu, piombo, zincu, aluminiu è ottone, bronzu, lega d'aluminiu è alleati di cuscinetti. Per esempiu, un tornu CNC pò processà diversi materiali, cumprese 316 è 304 platti d'acciaio inossidabile, azzaru di carbonu, azzaru di carbone, lega d'aluminiu, materiali in lega di zincu, lega d'aluminiu, rame, ferru, plastica, platti acrilichi, POM, UHWM, è altri. materie prime. Pò esse trasfurmatu inParti di tornu CNC, pezzi di fresatura, è parti cumplessi cù strutture quadrate è cilindriche. Inoltre, u cromu, u nichel, u manganese, u molibdenu, u cobalt, u vanadiu, u tungstenu è u titaniu sò ancu usati in l'industria. Sti metalli sò principarmenti usati cum'è additivi di lega per migliurà e proprietà di metalli, in quale tungstenu, titaniu, molibdenu è altri carburi cimentati sò usati per pruduce strumenti di taglio. Questi metalli nonferrous sò chjamati industrnonferrous. Inoltre, ci sò metalli preziosi cum'è platinu, oru, argentu, è metalli rari, cumpresu l'uraniu radiuattivu è u radiu.
III. Classificazione di Steel
In più di u ferru è di u carbone, l'elementi principali di l'azzaru includenu silicium, manganese, sulphur, r, è fosforu.
Ci sò parechji metudi di classificazione per l'acciaio, è i principali sò i seguenti:
1. Classificate per Qualità
(1) Acciale cumuni (P < 0,045%, S < 0,050%)
(2) Acciaio di alta qualità (P, S < 0,035%)
(3) Acciaio di alta qualità (P < 0,035%, S < 0,030%)
2. Classificazione per cumpusizioni chimica
(1) Acciaio carboniu: a. Steel low carbon (C < 0,25%); B. Medium carbon steel (C < 0,25-0,60%); C. Steel d'altu carbone (C < 0,60%).
(2) Alloy steel: a. Acciaio in lega bassa (contenutu tutale di elementi di lega < 5%); B. Medium alliage steel (contenutu tutale di elementi ligati> 5-10%); C. High alliage steel (contenutu tutale di elementi ligati> 10%).
3. Classificazione per u metudu di furmazione
(1) Forged steel; (2) Cast steel; (3) azzaru laminatu à caldu; (4) Acciaio trafilatu à friddu.
4. Classificazione per urganisazione metallugrafica
(1) Statu annullatu: a. azzaru ipoeutectoide (ferrite + perlite); B. azzaru eutecticu (perlita); C. Steel Hypereutectoid (perlita + cementite); D. Ledeburite steel (perlita + cementite).
(2) Statu nurmalizatu: A. azzaru perliticu; B. azzaru Bainitic; C. azzaru martensiticu; D. azzaru austeniticu.
(3) Nisuna transizione di fase o transizione di fase parziale
5. Classificate per usu
(1) Custruzzione è azzaru ingegneria: a. azzaru strutturale di carbonu cumuni; B. azzaru strutturale Low alliatu; C. acciau rinfurzatu.
(2) Acciaio strutturale:
A. Steel Machinery: (a) azzaru strutturale temperatu; (b) acciai strutturale indurimentu di a superficia, cumpresi acciai carburizzati, ammoniati è indurimenti superficiali; (c) azzaru strutturale Easy-cutting; (d) L'acciaio di formatura di plastica fredda, cumpresu l'acciaio di stampa à fredu è l'acciaio di rubrica à freddo.
B. Steel Spring
C. Bearing steel
(3) Strumenta azzaru: a. azzaru arnesi di carbone; B. Alloy azzaru strumentu; C. azzaru strumentu High-vitezza.
(4) Acciaio di prestazione speciale: a. acciaio inox resistente à l'acidu; B. azzaru resistenti à u calore: cumpresi l'acciaio anti-ossidazione, l'azzaru di resistenza à u calore è l'acciaio di a valvula; C. azzaru liatu elettrotermali; D. Steel resistente à l'usura; E. Steel à bassa temperatura; F. azzaru elettricu.
(5) azzaru prufessiunali - cum'è azzaru ponte, azzaru nave, azzaru caldaia, azzaru vasi à pressione, azzaru machini agriculi, etc.
6. Classificazione Comprehensive
(1) Steel cumuni
A. Carbon azzaru strutturale: (a) Q195; (b) Q215 (A, B); (c) Q235 (A, B, C); (d) Q255 (A, B); (e) Q275.
B. Low alliatu azzaru strutturale
C. Steel strutturale generale per scopi specifichi
(2) Acciaio di alta qualità (cumpresu l'acciaio di alta qualità)
A. Structural Steel: (a) Steel strutturale di carbone di alta qualità; (b) Alloy azzaru strutturale; (c) azzaru di primavera; (d) azzaru Easy-cutting; (e) l'acciaio di cuscinetti; (f) Steel strutturale di alta qualità per scopi specifichi.
B. Tool Steel: (a) Steel Tool Carbon; (b) Alloy tool steel; (c) Acciaio per arnesi d'alta veloce.
C. Acciaio speciale di prestazione: (a) acciaio inox è resistente à l'acidu; (b) Steel resistente à u calore; (c) azzaru in lega di calore elettrica; (d) azzaru elettricu; (e) Acciaio à altu manganese resistente à l'usura.
7. Classificazione per Smelting Method
(1) Sicondu u tipu di furnace
A. Convertitore azzaru: (a) azzaru cunvertitore àcitu; (b) azzaru cunvertitore alkaline. O (a) acciau di cunvertitore à fondu di fondu, (b) azzaru di cunvertitore à u latu, (c) azzaru di cunvertitore à sopra.
B. Steel furnace electric: (a) Steel furnace arcu electric; (b) L'acciaio di furnace à electroslag; (c) azzaru di furnace à induzione; (d) azzaru di furnace consumable à vacuum; (e) Acciaio di furnace à fasciu elettroni.
(2) Sicondu u gradu di deoxidization è u sistema di pouring
A. azzaru bolle; B. Steel semi-calmu; C. azzaru tombu; D. Special ammazzatu azzaru.
IV. Panoramica di u Metudu di Rappresentazione di u Numeru di Steel in Cina
A marca di u produttu hè generalmente rapprisintata cumminendu l'alfabetu cinese, u simbulu di l'elementu chimicu è u numeru arabu. Hè:
(1) Simbuli chimichi internaziunali, cum'è Si, Mn, Cr, etc., rapprisentanu elementi chimichi numeri azzaru. Elementi di terra rara misti sò rapprisentati da RE (o Xt).
(2) U nomu di u produttu, l'usu, i metudi di fusione è di versazione, etc., sò generalmente spressi da abbreviazioni di fonetica cinese.
(3) I numeri arabi esprimenu u cuntenutu di l'elementi chimichi principali (%) in l'acciaio.
Quandu s'utilice l'alfabetu cinese per rapprisintà u nome di u produttu, l'usu, e caratteristiche è u metudu di prucessu, a prima lettera hè generalmente scelta da l'alfabetu cinese per rapprisintà u nome di u produttu. Quandu si ripete a lettera scelta di un altru pruduttu, a seconda o terza lettera pò esse usata, o u primu alfabetu di dui caratteri chinesi pò esse sceltu simultaneamente.
Induve ùn ci hè micca un caratteru cinese o alfabetu dispunibule per ora, i simboli seranu lettere inglesi.
Tempu di Postu: Dec-12-2022