Esplora e Difficultà in u travagliu cù Alloys di Titaniu

Dapoi a scuperta di titaniu in u 1790, l'omu anu esploratu e so proprietà straordinarie per più di un seculu. In u 1910, u metale di titaniu hè statu prima pruduciutu, ma u viaghju versu l'usu di l'aliati di titaniu era longu è sfida. Ùn hè micca finu à u 1951 chì a produzzione industriale hè diventata una rialità.

Alliati di titaniu sò cunnisciuti per a so alta forza specifica, resistenza à a corrosione, resistenza à alta temperatura è resistenza à a fatigue. Pisanu solu 60% quant'è l'azzaru à u stessu voluminu, ma sò più forti di l'acciaio in lega. A causa di queste eccellenti proprietà, leghe di titaniu sò sempre più utilizzate in diversi campi, cumprese l'aviazione, l'aerospaziale, a generazione di energia, l'energia nucleare, u trasportu, i chimichi è l'equipaggiu medicale.

 

E ragioni per chì l'aliaghji di titaniu sò difficiuli di processà

E quattru caratteristiche principali di leghe di titaniu-bassa conductività termale, indurimentu significativu di u travagliu, una alta affinità per l'utensili di taglio, è una deformazione plastica limitata - sò ragioni chjave per quessa chì questi materiali sò sfida à processà. A so prestazione di taglio hè solu circa 20% quella di l'acciaio faciule da tagliate.

 

Bassu conductività termale

Alliati di titaniu anu una conduttività termale chì hè solu circa 16% di quella di l'acciaio 45 #. Questa capacità limitata di cunduce u calore durante u processu porta à una crescita significativa di a temperatura à a punta; in fatti, a temperatura di punta durante a trasfurmazioni pò trapassa quellu di 45 # azzaru da più di 100%. Sta temperatura elevata faci facilmente usà diffusa nantu à u strumentu di taglio.

Lavorazione CNC di parti in lega di titaniu 3

Indurimentu di u travagliu severu

A lega di titaniu mostra un fenomenu di indurimentu di u travagliu significativu, risultatu in una capa di indurimentu di a superficia più pronunciata paragunata à l'acciaio inox. Questu pò purtà à sfide in u processu sussegwente, cum'è l'usura aumentata di l'attrezzi.

U travagliu CNC di parti in lega di titaniu 4

 

Alta affinità cù l'arnesi di taglio

Aderenza severa cù carbure cementatu chì cuntene titaniu.

 

Piccula deformazione plastica

U modulu elasticu di l'acciaio 45 hè apprussimatamente a mità, chì porta à una ricuperazione elastica significativa è un attritu severu. Inoltre, u pezzu di travagliu hè suscettibile à a deformazione di clamping.

 

Cunsiglii tecnulugichi per a lavorazione di leghe di titaniu

Basatu nantu à a nostra cunniscenza di i meccanismi di machining per leghe di titaniu è di l'esperienze precedenti, eccu i principali cunsiglii tecnologichi per a machining di sti materiali:

- Aduprate lame cù una geometria d'angolo pusitivu per minimizzà e forze di taglio, riduce u calore di taglio, è diminuite a deformazione di a pezza.

- Mantene una velocità di alimentazione constante per impedisce l'indurimentu di u travagliu. U strumentu deve esse sempre in alimentazione durante u prucessu di taglio. Per a fresatura, a prufundità di tagliu radiale (ae) deve esse 30% di u raghju di l'utillita.

- Impiega fluidi di taglio ad alta pressione è à flussu elevatu per assicurà a stabilità termica durante a machinazione, prevenendu a degenerazione di a superficia è i danni di l'utensili per via di temperature eccessive.

- Mantene a punta di lama affilata. L'arnesi dull ponu purtà à l'accumulazione di calore è l'usura aumentata, aumentando significativamente u risicu di fallimentu di l'utillita.

- Leghe di titaniu di machina in u so statu più morbidu ogni volta chì hè pussibule.Trattamentu di machining CNCdiventa più difficiule dopu à l'indurimentu, postu chì u trattamentu termale aumenta a forza di u materiale è accelera l'usura di a lama.

- Aduprate un grande raghju di punta o smusso quandu si taglia per maximizà l'area di cuntattu di a lama. Questa strategia pò riduce e forze di taglio è u calore in ogni puntu, aiutendu à prevene a rottura lucale. Quandu si fresanu leghe di titaniu, a velocità di taglio hà l'impattu più significativu in a vita di l'utensili, seguita da a prufundità di taglio radiale.

 

Risolve i prublemi di trasfurmazioni di titaniu principiendu cù a lama.

L'usura di a groove di a lama chì si trova durante a trasfurmazioni di l'aliaghji di titaniu hè una usura localizata chì succede longu à a parte posteriore è davanti di a lama, seguendu a direzzione di a prufundità di taglio. Questa usura hè spessu causata da una strata indurita lasciata da i prucessi di machining precedenti. Inoltre, à a temperatura di trasfurmazioni più di 800 ° C, reazzione chimica è diffusione trà l'arnesi è u materiale di u travagliu cuntribuiscenu à a furmazione di usu di groove.

Durante u machining, molécule di titaniu da u travagliu pò accumulà davanti à a lama per via di alta pressione è temperatura, chì porta à un fenomenu cunnisciutu cum'è bordu custruitu-up. Quandu stu bordu custruitu si distacca da a lama, pò sguassà u revestimentu di carburu nantu à a lama. In u risultatu, a trasfurmazioni di leghe di titaniu necessita l'usu di materiali è geometrie di lame specializate.

L'usi CNC di parti in lega di titaniu 5

Strumenta di l'uttellu adattatu per u prucessu di titaniu

U trasfurmazioni di l'aliaghji di titaniu gira principalmente intornu à a gestione di u calore. Per dissipà u calore in modu efficace, una quantità significativa di fluidu di tagliu d'alta pressione deve esse appiicata cù precisione è pronta à u tagliu. Inoltre, ci sò disinni di fresa spicializati dispunibuli chì sò specificamente adattati per a trasfurmazioni di lega di titaniu.

 

Partendu da u metudu di machining specificu

Turnendu

I prudutti di lega di titaniu ponu ottene una bona rugosità di a superficia durante u tornu, è l'indurimentu di u travagliu ùn hè micca severu. Tuttavia, a temperatura di taglio hè alta, chì porta à un usu rapidu di l'arnesi. Per affruntà queste caratteristiche, ci concentremu principalmente nantu à e seguenti misure riguardanti l'arnesi è i paràmetri di taglio:

Materiale di l'arnesi:Basatu nantu à e cundizioni esistenti di a fabbrica, i materiali di l'arnesi YG6, YG8 è YG10HT sò selezziunati.

Parametri di geometria di l'utensili:anguli di l'uttellu adattatu davanti è posteriore, arrotondamentu di u tooltip.

Quandu si gira u circhiu esternu, hè impurtante di mantene una bassa velocità di taglio, una velocità di alimentazione moderata, una prufundità di tagliu più profonda è un rinfrescante adattatu. A punta di l'uttellu ùn deve esse più altu ch'è u centru di a pezza di travagliu, perchè questu pò guidà à chjappà. Inoltre, quandu finiscinu è girate e parti di pareti sottili, l'angolo di deflessione principale di l'utillita deve esse generalmente trà 75 è 90 gradi.

 

Fresatura

A fresatura di i prudutti di lega di titaniu hè più difficiuli di a rotazione, perchè a fresatura hè un tagliu intermittenti, è i patatine sò faciuli à aderisce à a lama. Quandu i denti appiccicanti tagliati in u pezzu di travagliu di novu, i chips appiccicose sò sbattuti è un pezzu di materiale di l'uttellu hè cacciatu, risultatu in chipping, chì riduce assai a durabilità di l'utillita.

Metudu di fresatura:generalmente aduprà fresatura.

Materiale di u strumentu:acciau à alta velocità M42.

A fresatura di a fresatura ùn hè micca tipicamente utilizata per trasfurmà l'acciaio in lega. Questu hè principarmenti per l'influenza di a distanza trà a vite di piombo di a macchina è a noce. Durante a fresatura, cum'è a fresa s'impegna cù a pezza di travagliu, a forza di cumpunenti in a direzzione di l'alimentazione si allinea cù a direzzione di l'alimentazione stessu. Stu allinamentu pò purtà à u muvimentu intermittenti di a tavola di u travagliu, aumentendu u risicu di rottura di l'utensili.

Inoltre, in a fresatura, i denti di u cutter scontranu una strata dura à u tagliu, chì pò causà danni à l'utensili. In a fresatura inversa, i chips passanu da sottili à grossi, facendu a fase iniziale di taglio propensu à l'attrito seccu trà l'utillita è a pezza. Questu pò aggravà l'aderenza di u chip è u chip di l'utillita.

Per ottene una fresatura più liscia di leghe di titaniu, parechje cunsiderazioni devenu esse cunsiderate: riducendu l'angulu frontale è aumentendu l'angolo posteriore in paragunà cù frese standard. Hè cunsigliatu d'utilizà frese di fresatura più basse è di optà per frese à denti affilati mentre evitendu frese à denti di pala.

 

Tapping

Quandu tocca i prudutti di lega di titaniu, i picculi chips ponu facilmente aderisce à a lama è à a pezza di travagliu. Questu porta à l'aumentu di a rugosità di a superficia è di u torque. A selezzione impropria è l'usu di i rubinetti pò causà indurimentu di u travagliu, risultatu in una efficienza di trasfurmazioni assai bassu, è occasionalmente portanu à a rottura di u tap.

Per ottimisà u tapping, hè cunsigliatu di prioritizà l'usu di un toccu saltatu un filu in u locu. U nùmeru di denti nantu à u tappettu deve esse menu di quellu di un tappettu standard, tipicamente circa 2 à 3 denti. Un angolo di taper più grande hè preferitu, cù a seccione cunica generalmente misura 3 à 4 lunghezze di filu. Per aiutà à a rimozione di chip, un angolo d'inclinazione negativu pò ancu esse macinatu nantu à u taper di taglio. Utilizà tappi più brevi pò rinfurzà a rigidità di u taper. Inoltre, a cunicità inversa deve esse ligeramente più grande di u standard per riduce l'attrito trà a cunicità è a pezza di travagliu.

L'usi CNC di parti in lega di titaniu 6

reaming

Quandu si rializeghja a lega di titaniu, l'usura di l'utensili ùn hè generalmente micca severa, chì permette l'usu di l'alésatori di carburu è d'acciaio à alta velocità. Quandu si usa l'alesatore di carburu, hè essenziale per assicurà a rigidità di u sistema di prucessu, simile à quella utilizata in a perforazione, per prevene u schelettu di l'alesatore.

A sfida principale in l'alesatura di buchi di lega di titaniu hè di ottene un finitu lisu. Per evitari chì a lama si appiccica à u muru di u foru, a larghezza di a lama di l'alesatore deve esse ristretta cù cura cù una petra à l'oliu, è ancu assicurendu una forza sufficiente. Di genere, a larghezza di a lama deve esse trà 0,1 mm è 0,15 mm.

A transizione trà u tagliu di punta è a seccione di calibrazione deve esse un arcu lisu. U mantenimentu rigulari hè necessariu dopu à l'usura, assicurendu chì a dimensione di l'arcu di ogni dente ferma coherente. Se necessariu, a sezione di calibrazione pò esse allargata per un megliu rendimentu.

 

Perforazione

A perforazione di leghe di titaniu presenta sfidi significativi, spessu pruvucannu i fori per brusgià o rompe durante a trasfurmazioni. Questu hè principalmente risultatu da questioni cum'è una rettificatura di punta impropria, una rimozione di chip insufficiente, un raffreddamentu inadegwatu è una rigidità di sistema povira.

Per perforà in modu efficace l'aliaghji di titaniu, hè essenziale per fucalizza nantu à i seguenti fatturi: assicuratevi di una macinazione curretta di a fresa, utilizate un angolo superiore più grande, riduce l'angolo frontale di u bordu esterno, aumenta l'angolo di daretu à u latu esternu, è aghjustate u cunicu posteriore per esse. 2 à 3 volte quella di una fresa standard. Hè impurtante di ritruvà spessu l'utillita per caccià i patatine fritte prontamente, mentre chì monitoreghja ancu a forma è u culore di i patatine fritte. Se i chips pareanu piumati o se u so culore cambia durante a perforazione, indica chì u drill bit hè diventatu blunt è deve esse rimpiazzatu o affilatu.

Inoltre, u drill jig deve esse fissatu in modu sicuru à u bancu di travagliu, cù a lama di guida vicinu à a superficia di trasfurmazioni. Hè cunsigliatu d'utilizà una fresa corta ogni volta chì hè pussibule. Quandu l'alimentazione manuale hè impiegata, deve esse attentu à ùn avanzà o ritirate a fresa in u foru. Fate cusì pò fà chì a lama di trapanu si strofina contr'à a superficia di trasfurmazioni, purtendu à l'indurimentu di u travagliu è l'opacità di a punta.

 

Macinazione

I prublemi cumuni incontrati durante a macinazioneParti in lega di titaniu CNCincludenu l'ostruzzione di a mola per via di chips appiccicati è brusture di superficia nantu à e parti. Questu hè chì l'aliati di titaniu anu una conductività termale povira, chì porta à alte temperature in a zona di macinazione. Questu, à u turnu, provoca ligami, diffusioni è forti reazzioni chimichi trà a lega di titaniu è u materiale abrasiu.

A prisenza di chips appiccicose è roti di macinazione intasati riduce significativamente a ratio di macinazione. Inoltre, a diffusione è a reazzione chimica pò esse risultatu in brusture di a superficia nantu à a pezza, riducendu infine a forza di fatigue di a parte. Stu prublema hè particularmente pronunzianu quandu si macinanu i castings in lega di titaniu.

Per risolve stu prublema, e misure pigliate sò:

Sceglie u materiale adattatu per a mola: carburu di siliciu verde TL. Durezza ligeramente più bassa di a mola: ZR1.

U tagliu di materiali in lega di titaniu deve esse cuntrullatu per mezu di materiali d'arnesi, fluidi di taglio è paràmetri di trasfurmazioni per rinfurzà l'efficienza generale di trasfurmazioni.

 

 

Se vulete sapè di più o dumanda, sentite liberu di cuntattàinfo@anebon.com

Vendita calda: Fabbrica in Cina chì produceCumpunenti di tornu CNCè Small CNCCumpunenti di fresatura.

Anebon si cuncentra in l'espansione in u mercatu internaziunale è hà stabilitu una forte basa di clienti in i paesi europei, l'USA, u Mediu Oriente è l'Africa. A cumpagnia priurità a qualità cum'è u so fundamentu è guarantisci un serviziu eccellente per risponde à i bisogni di tutti i clienti.


Tempu di post: 29-oct-2024
Chat in ligna WhatsApp!