A tecnulugia di trasfurmazioni di e macchine utensili CNC hà parechje similitudini cù quella di e macchine utensili generali, ma i regulamenti di prucessu per a trasfurmazioni di pezzi nantu à e macchine utensili CNC sò assai più cumplicati di quelli per a trasfurmazioni di e pezzi nantu à e macchine utensili generale. Prima di trasfurmà CNC, u prucessu di u muvimentu di a machina strumentu, u prucessu di e parti, a forma di l'utillita, a quantità di taglio, u percorsu di l'utensili, etc., deve esse programatu in u prugramma, chì esige chì u programatore hà un multiplu. - basa di cunniscenza faceted. Un programatore qualificatu hè u primu persunale di prucessu qualificatu. Altrimenti, serà impussibile di cunsiderà cumplettamente è pensativamente tuttu u prucessu di trasfurmazioni di parte è cumpilà currettamente è ragiunate u prugramma di trasfurmazioni di parte.
2.1 Contenuti principali di u disignu di u prucessu di trasfurmazioni CNC
Quandu cuncepisce u prucessu di machining CNC, i seguenti aspetti deve esse realizatu: selezzione diLavorazione CNCcuntenutu di prucessu, analisi di prucessu di machining CNC, è disignu di rotta prucessu di machining CNC.
2.1.1 Selezzione di u cuntenutu di u prucessu di machining CNC
Ùn sò micca tutti i prucessi di trasfurmazioni sò adattati per e macchine utensili CNC, ma solu una parte di u cuntenutu di u prucessu hè adattatu per u processu CNC. Questu hè bisognu di un'analisi attenta di u prucessu di i disegni di parte per selezziunà u cuntenutu è i prucessi chì sò più adattati è più necessarii per u processu CNC. Quandu si cunsiderà a selezzione di cuntenutu, deve esse cumminata cù l'attrezzatura attuale di l'impresa, basata nantu à risolve i prublemi difficili, superendu i prublemi chjave, migliurà l'efficienza di a produzzione, è dà un ghjocu cumpletu à i vantaghji di u processu CNC.
1. Cuntenutu adattatu per u prucessu CNC
Quandu selezziunate, l'ordine seguente pò esse generalmente cunsideratu:
(1) I cuntenuti chì ùn ponu micca esse processati da e macchine utensili per u scopu generale deve esse datu priorità; (2) I cuntenuti chì sò difficiuli di processà cù l'utensili di macchina generale è chì a qualità hè difficiuli di guarantiscia deve esse datu priorità; (3) I cuntenuti chì sò inefficienti per processà cù macchine utensili per u scopu generale è chì necessitanu una alta intensità di travagliu manuale ponu esse selezziunati quandu e macchine utensili CNC anu ancu una capacità di trasfurmazioni sufficiente.
2. Cuntenuti chì ùn sò micca adattati per u processu CNC
In generale, i cuntenuti di trasfurmazioni sopra citati saranu significativamente migliurati in quantu à a qualità di u produttu, l'efficienza di a produzzione è i benefici cumpleti dopu a trasfurmazioni CNC. In cuntrastu, i seguenti cuntenutu ùn sò micca adattati per u processu CNC:
(1) Longu tempu d'ajustamentu di a macchina. Per esempiu, u primu datu fine hè processatu da u datum rough of the blank, chì esige a coordinazione di uttellu speciale;
(2) I pezzi di trasfurmazioni sò spargugliati è devenu esse stallati è stabiliti à l'urìgine parechje volte. In questu casu, hè assai prublemu d'utilizà u processu CNC, è l'effettu ùn hè micca evidenti. L'utensili generali di a machina pò esse disposti per u processu supplementu;
(3) U prufilu di a superficia hè trattatu secondu una certa basa di fabricazione specifica (cum'è mudelli, etc.). U mutivu principale hè chì hè difficiule di ottene dati, chì hè faciule in cunflittu cù a basa di l'ispezione, aumentendu a difficultà di compilazione di u prugramma.
Inoltre, quandu selezziunate è decide di u cuntenutu di u prucessu, duvemu ancu cunsiderà u batch di pruduzzione, u ciculu di pruduzzione, u fattu di u prucessu, etc. In cortu, duvemu pruvà à esse ragiunate per ottene l'ugettivi di più, più veloce, megliu è più prezzu. Duvemu impediscenu à e macchine utensili CNC da esse downgraded à l'utensili generali.
2.1.2 Analisi di u prucessu di machining CNC
A processabilità di a lavorazione CNC di e parti processate implica una larga gamma di prublemi. A seguita hè una cumminazione di a pussibilità è a cunvenzione di prugrammazione. Certi di i cuntenuti principali chì deve esse analizatu è rivisu sò pruposti.
1. Dimensionamentu deve cunfurmà à e caratteristiche di u machining CNC. In a prugrammazione CNC, e dimensioni è e pusizioni di tutti i punti, linee è superfici sò basati nantu à l'origine di prugrammazione. Dunque, hè megliu dà direttamente e dimensioni di coordenate nantu à u disegnu di parte o pruvate d'utilizà a stessa riferenza per annotà e dimensioni.
2. I cundizioni di l'elementi geomettichi deve esse cumpletu è precisu.
In a compilazione di u prugramma, i programatori anu da capisce cumplettamente i paràmetri di l'elementi geomettichi chì custituiscenu u contornu di parte è a relazione trà ogni elementu geomètrico. Perchè tutti l'elementi geomettichi di u contornu di a parte devenu esse definiti durante a prugrammazione automatica, è e coordenate di ogni nodu deve esse calculate durante a prugrammazione manuale. Ùn importa micca u puntu ùn hè micca chjaru o incertu, a prugrammazione ùn pò esse realizatu. Tuttavia, a causa di a mancanza di cunsiderazione o di negligenza da i diseggiani di parte durante u prucessu di cuncepimentu, spessu si verificanu paràmetri incompleti o pocu chjaru, cum'è se l'arcu hè tangente à a linea retta o se l'arcu hè tangente à l'arcu o intersecting o siparati. . Per quessa, quandu anu rivisione è analizà i disegni, hè necessariu di calculà cun cura è cuntattate u designer u più prestu pussibule se si trovanu prublemi.
3. A riferenza di pusizioni hè affidabile
In a machining CNC, i prucessi di machining sò spessu cuncentrati, è u posizionamentu cù u listessu riferimentu hè assai impurtante. Per quessa, hè spessu necessariu di stabilisce alcune referenze ausiliarie o aghjunghje qualchi patroni di prucessu nantu à u biancu. Per a parte mostrata in a Figura 2.1a, per aumentà a stabilità di u posizionamentu, un capu di prucessu pò esse aghjuntu à a superficia di fondu, cum'è mostra in Figura 2.1b. Serà sguassatu dopu chì u prucessu di pusizioni hè finitu.
4. Geometria è taglia unificate:
Hè megliu aduprà a geometria è a dimensione unificate per a forma è a cavità interna di e parti, chì ponu riduce u nùmeru di cambiamenti di strumentu. Programmi di cuntrollu o prugrammi speciali ponu ancu esse appiicati per accurtà a durata di u prugramma. A forma di e parti deve esse simmetrica quant'è pussibule per facilità a prugrammazione utilizendu a funzione di trasfurmazione di specchiu di a macchina CNC per salvà u tempu di prugrammazione.
2.1.3 Disegnu di CNC Machining Process Route
A principal diferenza trà u disignu di u itinerariu di u prucessu di machining CNC è u disignu di u rotta di u processu di u processu di l'utensile generale di a macchina hè chì spessu ùn si riferisce à u prucessu tutale da u biancu à u pruduttu finitu, ma solu una descrizzione specifica di u prucessu di parechje prucessi di machining CNC. Dunque, in u disignu di a strada di u prucessu, deve esse nutatu chì, postu chì i prucessi di machining CNC sò generalmente interspersed in tuttu u prucessu di machining di parte, devenu esse bè cunnessu cù altri prucessi di machining.
U flussu di prucessu cumuni hè mostratu in Figura 2.2.
I seguenti prublemi deve esse nutati in u disignu di a strada di u prucessu di machining CNC:
1. Divisione di prucessu
Sicondu e caratteristiche di a machining CNC, a divisione di u prucessu di machining CNC pò generalmente esse realizatu in i seguenti modi:
(1) Una installazione è u prucessu hè cunsideratu cum'è un prucessu. Stu metudu hè adattatu per e parti cù menu cuntenutu di trasfurmazioni, è ponu ghjunghje à u statu di ispezione dopu a trasfurmazioni. (2) Divide u prucessu da u cuntenutu di u listessu prucessu strumentu. Ancu s'è certi parti ponu processà parechje superfici per esse trattatu in una sola installazione, cunziddi chì u prugramma hè troppu longu, ci saranu certe restrizioni, cum'è a limitazione di u sistema di cuntrollu (principalmente a capacità di memoria), a limitazione di u tempu di travagliu cuntinuu. di a machina strumentu (cum'è un prucessu ùn pò esse compie in un turnu di travagliu), etc. In più, un prugramma chì hè troppu longu hà da cresce a difficultà di errore è ritruvà. Dunque, u prugramma ùn deve esse troppu longu, è u cuntenutu di un prucessu ùn deve esse troppu.
(3) Divide u prucessu da a parte di trasfurmazioni. Per i pezzi di travagliu cù assai cuntenutu di trasfurmazioni, a parte di trasfurmazioni pò esse divisa in parechje parte secondu e so caratteristiche strutturali, cum'è una cavità interna, forma esterna, superficia curva, o pianu, è a trasfurmazioni di ogni parte hè cunsiderata cum'è un prucessu.
(4) Divide u prucessu da trasfurmazioni rough è fine. Per i pezzi di travagliu chì sò propensi à a deformazione dopu a trasfurmazioni, postu chì a deformazione chì pò accade dopu a trasfurmazioni ruvida deve esse curretta, in generale parlante, i prucessi per a trasfurmazioni ruvida è fine deve esse separati.
2. Disposizione di sequenza L'arrangementu di sequenza deve esse cunsideratu basatu annantu à a struttura di e parti è a cundizione di i spazii, è ancu i bisogni di pusizioni, installazione è clamping. L'arrangementu di a sequenza deve esse generalmente realizatu secondu i seguenti principii:
(1) U trasfurmazioni di u prucessu precedente ùn pò micca affettà u pusizziunamentu è u clamping di u prossimu prucessu, è i prucessi generali di trasfurmazioni di l'utensili di a machina interspersed in the middle deve ancu esse cunsideratu cumpletu;
(2) U trasfurmazioni di a cavità interna deve esse realizatu prima, è dopu a trasfurmazioni di a forma esterna; (3) I prucessi di trasfurmazioni cù u stessu metudu di pusizzioni è clamping o cù u stessu strumentu sò megliu trasfurmati in modu continuu per riduce u numeru di pusizioni ripetuti, cambiamenti d'arnesi è movimenti di u pianu;
3. A cunnessione trà tecnulugia di machining CNC è prucessi ordinariu.
I prucessi di machining CNC sò generalmente intercalati cù altri prucessi di machining ordinariu prima è dopu. Se a cunnessione ùn hè micca bona, i cunflitti sò prubabilmente. Dunque, mentre esse familiarizatu cù tuttu u prucessu di machining, hè necessariu di capiscenu i requisiti tecnichi, i scopi di machining, è e caratteristiche di machining di i prucessi di machining CNC è di i prucessi di machining ordinariu, cum'è s'ellu lasciate indennità di machining è quantu lascià; i requisiti di precisione è e tolleranze di forma è pusizioni di e superfici di posizionamentu è i buchi; i requisiti tecnichi per u prucessu di currezzione di forma; u statu di trattamentu termale di u biancu, etc.. Solu in questu modu ogni prucessu pò risponde à i bisogni di u machining, i scopi di qualità è i bisogni tecnichi sò chjaru, è ci hè una basa per a consegna è l'accettazione.
2.2 Metudu di cuncepimentu di prucessu di machining CNC
Dopu à selezziunà u cuntenutu di u prucessu di machining CNC è a determinazione di a strada di trasfurmazioni di pezzi, u disignu di u prucessu di machining CNC pò esse realizatu. U compitu principalu di u disignu di u prucessu di machining CNC hè di determinà ulteriormente u cuntenutu di trasfurmazioni, a quantità di taglio, l'equipaggiu di prucessu, u metudu di posizionamentu è di clamping, è a trajectoria di u muvimentu di l'utensili di stu prucessu in modu di preparà per a compilazione di u prugramma di machining.
2.2.1 Determinate u percorsu di l'uttellu è organizate a sequenza di trasfurmazioni
U percorsu di l'uttellu hè a trajectoria di u muvimentu di l'uttellu in tuttu u prucessu di trasfurmazioni. Ùn include micca solu u cuntenutu di u passu di u travagliu, ma ancu riflette l'ordine di u passu di u travagliu. A strada di l'uttellu hè una di e basi per i prugrammi di scrittura. I seguenti punti deve esse nutatu quandu determinà u percorsu di l'uttellu:
1. Cercà a strada di trasfurmazioni più corta, cum'è u sistema di pirtusu nantu à a parte mostrata in a figura di trasfurmazioni 2.3a. U percorsu di l'uttellu di a Figura 2.3b hè di trasfurmà prima u foru di u circhiu esterno è dopu u pirtusu di u circhiu internu. Se u percorsu di l'uttellu di a Figura 2.3c hè utilizatu invece, u tempu di l'uttellu inattivu hè ridutta, è u tempu di pusizioni pò esse salvatu da quasi a mità, chì migliurà l'efficienza di trasfurmazioni.
2. U cuntornu finali hè cumpletu in un passu
Per assicurà e esigenze di rugosità di a superficia di u contornu di u travagliu dopu a machina, u contornu finali deve esse disposti per esse continuamente machinatu in l'ultimu passu.
Cum'è mostra in a Figura 2.4a, u percorsu di l'utensili per a machining di a cavità interna da u tagliu di linea, stu percorsu di l'uttellu pò sguassà tutte l'eccessu in a cavità interna, senza abbandunà un angolo mortu è senza danni à u contornu. In ogni casu, u metudu di cutting line lasciarà una altezza residuale trà u puntu di partenza è u puntu finale di i dui passaghji, è a rugosità di a superficia necessaria ùn pò micca esse ottenuta. Dunque, se u percorsu di l'uttellu di a Figura 2.4b hè aduttatu, u metudu di cutting line hè utilizatu prima, è dopu un tagliu circunferencial hè fattu per liscia a superficia di u contornu, chì pò ottene risultati megliu. A figura 2.4c hè ancu un metudu di u percorsu di u strumentu megliu.
3. Selezziunà a direzzione di entrata è esci
Quandu si cunsiderà l'entrata è a uscita di l'uttellu (tagliate è fora) rotte, u puntu di cutting out o l'entrata di l'uttellu deve esse nantu à a tangente longu à u contornu di a parte per assicurà un contornu lisu di a pezza; evite di graffià a superficia di a pezza di travagliu tagliando verticalmente su è giù nantu à a superficia di u contornu di u travagliu; minimizzà e pause durante a machining di cuntorni (deformazione elastica causata da cambiamenti bruschi in a forza di taglio) per evità di lascià marchi d'arnesi, cum'è mostra in Figura 2.5.
Figura 2.5 Estensione di l'attrezza durante u tagliu è fora
4. Sceglite una strada chì minimizes a deformazione di u travagliu dopu a trasfurmazioni
Per i pezzi slender o pezzi di piastra sottile cù picculi spazii di sezione trasversale, u percorsu di l'uttellu deve esse dispostu da machining à a dimensione finale in parechje passate o sguassate simmetricamente a tolleranza. Quandu urganizà i passi di u travagliu, i passi di u travagliu chì causanu menu danni à a rigidità di u travagliu deve esse disposti prima.
2.2.2 Determina a suluzione di pusizioni è clamping
Quandu si stabilisce u schema di pusizioni è clamping, i seguenti prublemi sò deve esse nutati:
(1) Pruvate unificà a basa di cuncepimentu, a basa di prucessu è a basa di calculu di prugrammazione quantu pussibule; (2) Pruvate di cuncentrazione di i prucessi, riduce u nùmeru di tempi di clamping, è processate tutte e superfici per esse processate in
Un clamping quantu pussibule; (3) Evite l'usu di schemi di clamping chì piglianu assai tempu per l'ajustamentu manuale;
(4) U puntu di azzione di a forza di clamping deve falà nantu à a parte cù una rigidità megliu di u travagliu.
Comu mostra in a Figura 2.6a, a rigidità assiale di a manica di muru sottile hè megliu cà a rigidità radiale. Quandu a pinza di clamping hè aduprata per u clamping radiale, a pezza si deformerà assai. Se a forza di clamping hè appiicata longu a direzzione assiale, a deformazione serà assai più chjuca. Quandu chjappà a scatula di pareti sottili mostrata in a Figura 2.6b, a forza di clamping ùn deve micca agisce nantu à a superficia superiore di a scatula, ma nantu à u bordu cunvessu cù una rigidità megliu o cambià à clamping tri-puntu nantu à a superficia superiore per cambià a pusizione di u puntu di forza per riduce a deformazione di clamping, cum'è mostra in Figura 2.6c.
Figura 2.6 Relazione trà u puntu di applicazione di forza di clamping è a deformazione di clamping
2.2.3 Determina a pusizioni relative di l'uttellu è a pezza di travagliu
Per l'utensili di macchine CNC, hè assai impurtante per determinà a pusizione relativa di l'utillita è a pezza à u principiu di a trasfurmazioni. Sta pusizioni relative hè ottenuta cunfirmendu u puntu di stallazione di u strumentu. U puntu di cunfigurazione di l'uttellu si riferisce à u puntu di riferimentu per a determinazione di a pusizione relativa di l'utensile è a pezza di travagliu per mezu di l'attrezzatura. U puntu di cunfigurazione di l'uttellu pò esse stabilitu nantu à a parte trattata o in una pusizioni nantu à l'attrezzatura chì hà una certa relazione di dimensione cù a riferenza di posizionamentu di a parte. U puntu di stallazione di l'uttellu hè spessu sceltu à l'origine di trasfurmazioni di a parte. I principii di selezzione
Di u puntu di cunfigurazione di u strumentu sò i seguenti: (1) U puntu di cunfigurazione di l'uttellu sceltu deve fà a compilazione di u prugramma simplice;
(2) U puntu di cunfigurazione di l'uttellu deve esse sceltu in una pusizione chì hè faciule d'alineà è cunvene per determinà l'origine di trasfurmazioni di a parte;
(3) U puntu di cunfigurazione di l'uttellu deve esse sceltu in una pusizioni chì hè cunvene è affidabile per verificà durante a trasfurmazioni;
(4) A selezzione di u puntu di stallazione di l'uttellu deve esse conducente à migliurà a precisione di trasfurmazioni.
Per esempiu, quandu si tratta di a parte mostrata in a Figura 2.7, quandu compile u prugramma di processazione CNC secondu a strada illustrata, selezziunate l'intersezzione di a linea centrale di u pin cilindrico di l'elementu di posizionamentu di l'attrezzatura è u pianu di posizionamentu A cum'è u paràmetru di l'uttellu di trasfurmazioni. puntu. Ovviamente, u puntu di stallazione di l'uttellu quì hè ancu l'origine di trasfurmazioni.
Quandu s'utilice u puntu di cunfigurazione di l'utensili per determinà l'origine di a machinazione, hè necessariu "impostazione di l'utensile". U cusi-chiamatu strumentu strumentu si riferisce à u funziunamentu di fà u "puntu pusizioni strumentu" coincide cù u "puntu di cunfigurazione strumentu". U raghju è e dimensioni di lunghezza di ogni strumentu sò diffirenti. Dopu chì l'uttellu hè stallatu nantu à a macchina, a pusizione di basa di u strumentu deve esse stabilita in u sistema di cuntrollu. U "puntu di pusizioni di l'uttellu" si riferisce à u puntu di riferimentu di pusizioni di l'utillita. Comu mostra in a Figura 2.8, u puntu di pusizioni di l'uttellu di una fresa cilindrica hè l'intersezzione di a linea di u centru di l'uttellu è a superficia di u fondu di l'uttellu; u puntu di pusizioni di l'uttellu di una fresa di fresa hè u puntu centru di a testa di bola o u vertice di a testa di bola; u puntu di pusizioni di l'uttellu di un strumentu di turnu hè u tooltip o u centru di l'arcu tooltip; u puntu di pusizioni di l'uttellu di un drill hè u vertice di u drill. I metudi di cunfigurazione di l'utensili di vari tipi di macchine utensili CNC ùn sò micca esattamente listessi, è questu cuntenutu serà discututu separatamente in cunghjunzione cù diversi tipi di macchine utensili.
I punti di cambiamentu di l'utensili sò stabiliti per e macchine utensili, cum'è centri di machining è torni CNC chì utilizanu più arnesi per a trasfurmazioni, perchè queste macchine utensili anu bisognu di cambià automaticamente l'utensili durante u prucessu di trasfurmazioni. Per i fresatrici CNC cù u cambiamentu di l'utensili manuale, a pusizione di cambiamentu di l'utensili currispondente deve ancu esse determinata. Per impediscenu danni à e parti, l'arnesi, o l'attrezzi durante u cambiamentu di l'arnesi, i punti di cambiamentu di l'arnesi sò spessu posti fora di u contornu di e parti processate, è un certu marghjenu di salvezza hè lasciatu.
2.2.4 Determinà i paràmetri di cutting
Per un processu efficiente di a machina di taglio di metalli, u materiale chì hè trattatu, u strumentu di taglio è a quantità di taglio sò i trè fattori principali. Queste cundizioni determinanu u tempu di trasfurmazioni, a vita di l'utensili è a qualità di trasfurmazioni. I metudi di trasfurmazioni ecunomichi è efficaci necessitanu una selezzione raghjone di e cundizioni di taglio.
Quandu determinanu a quantità di taglio per ogni prucessu, i programatori anu da sceglie secondu a durabilità di l'uttellu è e disposizioni in u manuale di a macchina. A quantità di taglio pò ancu esse determinata per analogia basatu annantu à l'esperienza attuale. Quandu selezziunate a quantità di taglio, hè necessariu di assicurà chì l'uttellu pò processà una parte o assicura chì a durabilità di l'uttellu ùn hè micca menu di un turnu di travagliu, almenu micca menu di a mità di turnu di travagliu. A quantità di back-cutting hè principarmenti limitata da a rigidità di a macchina arnesi. Sè a rigidità di a machina strumentu permette, a quantità back-cutting deve esse uguali à l'indennità di trasfurmazioni di u prucessu quantu pussibule per riduce u numeru di passaghji è migliurà l'efficienza di trasfurmazioni. Per i pezzi cù una rugosità di a superficia elevata è esigenze di precisione, deve esse lasciatu abbastanza indemnità di finitura. L'indennità di finitura di a machinazione CNC pò esse più chjuca di quella di a machina di l'utensili generale.
Quandu i programatori determinanu i paràmetri di taglio, anu da cunsiderà u materiale di u travagliu, a durezza, u statu di taglio, a prufundità di tagliu in daretu, a velocità di alimentazione è a durabilità di l'utensili, è infine, selezziunate a velocità di taglio adatta. A Tabella 2.1 hè a dati di riferimentu per selezziunà e cundizioni di taglio durante a rotazione.
Tabella 2.1 Velocità di taglio per tornitura (m/min)
Nome di u materiale di taglio | Cutting Light | In generale, u tagliu | Tagliu pesante | ||
Acciaio strutturale di carbone di alta qualità | Deci# | 100 ~ 250 | 150 ~ 250 | 80 ~ 220 | |
45 # | 60 ~ 230 | 70 à 220 | 80 à 180 | ||
azzaru in lega | σ b ≤750MPa | 100 ~ 220 | 100 ~ 230 | 70 à 220 | |
σ b > 750 MPa | 70 à 220 | 80 ~ 220 | 80 à 200 | ||
2.3 Riempite i ducumenti tecnichi di machina CNC
Riempimentu di i ducumenti tecnichi speciali per a machinazione CNC hè unu di i cuntenuti di u disignu di u prucessu di machining CNC. Questi documenti tecnichi ùn sò micca solu a basa per a machinazione CNC è l'accettazione di u produttu, ma ancu e prucedure chì l'operatori devenu seguità è implementà. I ducumenti tecnichi sò struzzioni specifiche per a machining CNC, è u so scopu hè di fà l'operatore più chjaru nantu à u cuntenutu di u prugramma di machining, u metudu di clamping, l'arnesi selezziunati per ogni parte di machining, è altri prublemi tecnichi. I principali ducumenti tecnichi di machining CNC includenu u libru di prugramma di prugrammazione CNC, installazione di pezzi di travagliu, carta di cunfigurazione d'origine, carta di prucessu di machining CNC, mappa di u percorsu di l'utensile CNC, carta d'utensili CNC, ecc. cuncepitu secondu a situazione attuale di l'impresa.
2.3.1 Librettu di prugrammazione CNC Spiega i requisiti tecnichi è a descrizzione di u prucessu di u persunale di u prucessu per u prucessu di machining CNC, è dinò l'indennità di machining chì deve esse garantita prima di l'usi CNC. Hè una di e basi impurtanti per i programatori è u persunale di prucessu per coordinà u travagliu è compilà i prugrammi CNC; vede Table 2.2 per i dettagli.
Tabella 2.2 Libru di attività di prugrammazione NC
Dipartimentu di Prucessu | Librettu di attività di prugrammazione CNC | Numeru di Disegnu di Parti di Produttu | Mission No. | ||||||||
Nome di parti | |||||||||||
Utilizà l'equipaggiu CNC | Pagina comune | ||||||||||
Descrizzione principale di u prucessu è esigenze tecniche: | |||||||||||
Data di ricezione di prugrammazione | ghjornu di luna | Persona incaricata | |||||||||
preparatu da | Audit | prugrammazione | Audit | appruvà | |||||||
2.3.2 L'installazione di a pezza di u travagliu CNC è a carta di paràmetri di l'origine (riferita cum'è u schema di serratura è a carta di paràmetri di parte)
Deve indicà u metudu di posizionamentu di l'urìgine di a machinazione CNC è u metudu di clamping, a pusizione di l'origine di a machinazione è a direzzione di coordenate, u nome è u numeru di l'attrezzatura utilizata, etc. Vede a Table 2.3 per i dettagli.
Tabella 2.3 Installazione di u travagliu è carta di cunfigurazione d'origine
Part Number | J30102-4 | L'installazione di u travagliu di u travagliu CNC è a carta di impostazione di l'origine | Prucessu No. | ||||
Nome di parti | U trasportatore di u pianeta | Numaru di clamping | |||||
| |||||||
3 | Bulloni a scanalatura trapezoidali | ||||||
2 | Piastra di pressione | ||||||
1 | Piastra di foratura è fresatura | GS53-61 | |||||
Preparatu da (data) Rivisu da (data) | Appruvatu (data) | Pagina | |||||
Pagine totali | Numeru d'ordine | Nome di l'attrezzatura | U numeru di disegnu di l'attrezzatura |
2.3.3 Carta di prucessu di machining CNC
Ci sò parechje similitudini tràprucessu di machining CNCcarte è carte di prucessu di machining ordinariu. A diffarenza hè chì l'urigine di prugrammazione è u puntu di cunfigurazione di l'uttellu deve esse indicatu in u diagramma di u prucessu, è una breve descrizzione di prugrammazione (cum'è u mudellu di l'utensili di a macchina, u numeru di u prugramma, a compensazione di u raghju di l'utensili, u metudu di trasfurmazione di a simmetria di specchiu, etc.) è i paràmetri di taglio ( vale à dì, a vitezza di u spindle, u tassu di alimentazione, a quantità massima di tagliu o a larghezza, etc.) deve esse sceltu. Vede a Tabella 2.4 per i dettagli.
Tabella 2.4CNCcarta di prucessu di machining
unità | Carta di prucessu di machining CNC | Nome o codice di u produttu | Nome di parti | Part Number | ||||||||||
Diagramma di prucessu | vittura trà | Utilizà l'equipaggiu | ||||||||||||
Prucessu No. | U numeru di prugramma | |||||||||||||
Nome di l'attrezzatura | Fixture No. | |||||||||||||
Step No. | passu di travagliu fà Industria | Superficie di trasfurmazioni | Strumenta Innò. | riparazione di u cuteddu | A velocità di u spinu | A velocità di l'alimentazione | Torna | Rimarca | ||||||
preparatu da | Audit | appruvà | Annu Mesi Ghjornu | Pagina cumuna | No. Pagina | |||||||||
2.3.4 Diagramma di u percorsu di l'utensili di machining CNC
In a machining CNC, hè spessu necessariu di attentu è impedisce chì l'uttellu collide accidentalmente cù l'attrezzatura o a pezza durante u muvimentu. Per quessa, hè necessariu di pruvà à dì à l'operatore nantu à a strada di u muvimentu di l'uttellu in a prugrammazione (per esempiu, induve tagliate, induve elevà l'arnesi, induve tagliate oblicu, etc.). Per simplificà u diagramma di u percorsu di l'uttellu, hè generalmente pussibule di utilizà simboli unificati è accunsentiti per rapprisintà lu. Diversi arnesi machini ponu aduprà diverse legenda è furmati. A Tabella 2.5 hè un formatu cumunimenti utilizatu.
Tabella 2.5 Diagramma di u percorsu di l'utensili di machining CNC
2.3.5 Carta di strumentu CNC
Durante a lavorazione CNC, i requisiti per l'arnesi sò assai stretti. In generale, u diametru è a lunghezza di l'utensili deve esse pre-aghjustatu nantu à u strumentu di cunfigurazione di l'utensili fora di a macchina. A carta di l'uttellu riflette u numeru di l'uttellu, a struttura di l'uttellu, e specificazioni di u manicu di coda, u codice di u nome di l'assemblea, u mudellu di a lama è u materiale, ecc. Vede a Tabella 2.6 per i dettagli.
Tabella 2.6 Carta di l'utensili CNC
Diverse macchine utensili o diverse scopi di trasfurmazioni ponu esse bisognu di diverse forme di processazione CNC di schedarii tecnici speciali. In u travagliu, u furmatu di u schedariu pò esse designatu secondu a situazione specifica.
Postu tempu: Dec-07-2024