Cumpiimentu di u Processu di Installazione è di Cummissione di Macchine Utensili CNC

1.1 Stallazione di u corpu di a machina utensile CNC

1. Prima di l'arrivu di a machina utensile CNC, l'utilizatore hà bisognu di preparà a stallazione secondu u disegnu di fundazione di l'utillita furnitu da u fabricatore.. I buchi riservati devenu esse fatti in u locu induve i bulloni di l'ancora seranu stallati. Dopu a consegna, u persunale di cumissioni seguitarà e prucedure di disimballamentu per trasportà i cumpunenti di a macchina à u situ di installazione è mette i cumpunenti principali nantu à a fundazione seguendu l'istruzzioni.

Una volta in u locu, i shims, i pads di regulazione è i bulloni di l'ancora deve esse posizionati currettamente, è dopu e diverse parti di a machina strumentu deve esse assemblata per furmà una macchina cumpleta. Dopu à l'assemblea, i cables, i tubi d'oliu è i tubi d'aria deve esse cunnessi. U manuale di a macchina di l'uttellu include schemi di cablaggio elettrico è diagrammi di pipeline di gas è idrauliche. I cavi pertinenti è i pipelines duveranu esse cunnessi unu per unu secondu i marcati.

Installazione, messa in funzione è accettazione di macchine utensili CNC1

 

 

2. I precautions in questa tappa sò i seguenti.

Dopu à unpacking a machina strumentu, u primu passu hè di localizà i diversi ducumenti è materiali, cumpresi a lista di imballaggio di a macchina, è verificate chì e parti, i cavi è i materiali in ogni scatula di imballaggio currispondenu à a lista di imballaggio.

Prima di assemblà e diverse parti di a macchina strumentu, hè impurtante caccià a vernice anti-ruggine da a superficia di cunnessione di l'installazione, rails di guida, è diverse superfici mobili è pulite bè a superficia di ogni cumpunente.

Durante u prucessu di cunnessione, fate assai attente à a pulizia, assicurendu un cuntattu affidabile è sigillatu, è cuntrollà per ogni looseness o danni. Dopu avè ingaghjatu i cavi, assicuratevi di strincà i viti di fissazione per assicurà una cunnessione sicura. Quandu cunnette i tubi di l'oliu è di l'aria, pigliate precauzioni speciali per impediscenu l'entrata di materia stranera in u pipeline da l'interfaccia, chì puderia causà malfunzione di tuttu u sistema idraulicu. Ogni joint deve esse strettu quandu cunnette u pipeline. Una volta chì i cables è i pipelines sò cunnessi, anu da esse assicurati, è a cunchiglia protettiva deve esse installata per assicurà un aspettu ordinatu.

 

1.2 Cunnessione di u sistema CNC

 

1) Ispezione di disimballaggio di u sistema CNC.

Dopu avè ricivutu un unicu sistema CNC o un sistema CNC cumpletu acquistatu cù una macchina arnesi, hè impurtante inspeccionà bè. Questa ispezione deve copre u corpu di u sistema, l'unità di cuntrollu di a velocità di alimentazione è u servomotore currispondente, è ancu l'unità di cuntrollu di u spindle è u motoru di spindle.

 

2) Cunnessione di cavi esterni.

A cunnessione di u cable esternu si riferisce à i cavi chì cunnessu u sistema CNC à l'unità MDI / CRT esterna, l'armadiu di l'energia, u pannellu di operazione di l'utensili di a macchina, a linea di alimentazione di u servomotore di l'alimentazione, a linea di feedback, a linea di energia di u mutore di spindle, è u feedback. linea di signale, è ancu u generatore di impulsi à manovella. Questi cables anu da cunfurmà cù u manuale di cunnessione furnitu cù a macchina, è u filu di terra deve esse cunnessu à a fine.

 

3) Cunnessione di u cordone di alimentazione di u sistema CNC.

Cunnette u cable d'ingressu di l'alimentazione di u sistema CNC quandu l'interruttore di alimentazione di l'armadiu CNC hè disattivatu.

 

4) Cunfirmazione di i paràmetri.

Ci hè parechje punti di regulazione nantu à u circuitu stampatu in u sistema CNC, chì sò interconnessi cù fili jumper. Questi necessitanu una cunfigurazione propria per allineà cù i bisogni specifichi di diversi tipi di macchine utensili.

 

5) Cunfirmazione di a tensione d'alimentazione d'ingressu, a frequenza è a sequenza di fasi.

Prima di accenderà diversi sistemi CNC, hè impurtante di verificà l'alimentarii d'energia internu regulati da DC chì furnisce u sistema cù i necessarii ± 5V, 24V, è altre tensioni DC. Assicuratevi chì a carica di sti alimentazione ùn hè micca cortu circuitata à a terra. Un multimetru pò esse usatu per cunfirmà questu.

 

6) Verificate s'ellu u terminal di output di tensione di l'unità di alimentazione DC hè short-circuited à a terra.

7) Accende u putere di l'armadiu CNC è verificate e tensioni di output.

Prima di accende a putenza, disconnect the line power line per a sicurità. Dopu l'accensione, verificate se i ventilatori in l'armadiu CNC sò rotanti per cunfirmà a putenza.

8) Cunfirmà i paràmetri di i paràmetri di u sistema CNC.

9) Cunfirmà l'interfaccia trà u sistema CNC è a macchina arnesi.

Dopu avè finitu i passi sopra citati, pudemu cuncludi chì u sistema CNC hè statu aghjustatu è hè avà prontu per una prova di putenza in linea cù a macchina strumentu. À questu puntu, l'alimentazione di u sistema CNC pò esse disattivata, a linea di alimentazione di u mutore pò esse cunnessa, è u paràmetru di l'alarma pò esse ristabilitu.

Installazione, messa in funzione è accettazione di macchine utensili CNC2

1.3 Prova di putenza di e macchine utensili CNC

Per assicurà a manutenzione curretta di e macchine utensili, fate riferimentu à u manuale di l'utensili CNC per l'istruzzioni di lubrificazione. Riempite i punti di lubrificazione specificati cù l'oliu è u grassu cunsigliatu, pulite u cisterna di l'oliu idraulicu è u filtru, è rinfriscà cù l'oliu idraulicu adattatu. Inoltre, assicuratevi di cunnette a fonte di l'aria esterna.

Quandu accende a macchina utensile, pudete sceglie di alimentà tutte e parti in una volta o alimentà ogni cumpunente separatamente prima di fà una prova di alimentazione tutale. Quandu teste u sistema CNC è a macchina utensile, ancu s'ellu u sistema CNC funziona normalmente senza alcuna alarme, sia sempre preparatu à appughjà u buttone di arrestu d'emergenza per interrompe l'energia se ne necessariu. Aduprate l'alimentazione cuntinuu manuale per spustà ogni assi è verificate a direzzione curretta di u muvimentu di i cumpunenti di a macchina per u valore di visualizazione di CRT o DPL (display digitale).

Verificate a cunsistenza di a distanza di u muvimentu di ogni assi cù l'istruzzioni di u muvimentu. Se ci sò discrepanze, verificate l'istruzzioni pertinenti, i paràmetri di feedback, u guadagnu di loop di cuntrollu di posizione è altri paràmetri di parametri. Sposta ogni assi à una bassa velocità utilizendu l'alimentazione manuale, assicurendu chì toccanu l'interruttore di overtravel per verificà l'efficacità di u limitu di overtravel è se u sistema CNC emette un alarme quandu si verifica un overtravel. Verificate attentamente se i valori di paràmetri in u sistema CNC è u dispusitivu PMC sò allineati cù i dati specificati in i dati aleatori.

Pruvate diversi modi operativi (manuale, inching, MDI, modu automaticu, etc.), struzzioni di cambiamentu di spindle, è struzzioni di velocità à tutti i livelli per cunfirmà a so precisione. Infine, fate un ritornu à l'azzione di u puntu di riferimentu. U puntu di riferimentu serve cum'è a pusizioni di riferimentu di u prugramma per u futuru trasfurmazioni di e macchine utensili. Dunque, hè essenziale per verificà a presenza di una funzione di u puntu di riferimentu è assicurà a pusizione di ritornu coherente di u puntu di riferimentu ogni volta.

 

 

1.4 Installazione è aghjustamentu di macchine utensili CNC

 

Sicondu u manuale di a macchina utensile CNC, un cuntrollu cumpletu hè realizatu per assicurà u funziunamentu normale è cumpletu di i cumpunenti principali, chì permette à tutti l'aspetti di a macchina utensile di operare è muvimenti in modu efficace. Uprucessu di fabricazione cncimplica l'aghjustà u livellu di u lettu di a macchina è l'aghjustamenti preliminari à a precisione geomètrica principale. In seguitu, a pusizioni relative di e parti mobili principali riassemblate è a macchina principale hè aghjustata. L'anchor bolts di a machina principale è l'accessori sò allora pieni di cimentu d'asciugatura rapida, è i buchi riservati sò ancu pieni, permettendu chì u cimentu si secca completamente.

 

A fine-tuning di u livellu principale di u lettu di a machina strumentu nantu à u fundamentu solidificatu hè realizatu cù l'ancora è i shims. Una volta chì u livellu hè stabilitu, e parti muvimenti nantu à u lettu, cum'è a colonna principale, u slide, è u bancu di travagliu, sò mossi per osservà a trasfurmazioni horizontale di a machina strumentu in a piena corsa di ogni coordenada. A precisione geomètrica di a machina utensile hè tandu aghjustata per assicurà chì cade in a gamma di errore permessa. Livellu di precisione, regula quadrata standard, regula flat, è collimatore sò trà l'arnesi di rilevazione utilizati in u prucessu di aghjustamentu. Durante l'aghjustamentu, l'enfasi hè principarmenti nantu à l'aghjustà i shims, è, se ne necessariu, fendu ligere mudificazioni à e strisce d'inlay è i rulli di precarica nantu à i rails di guida.

 

 

1.5 Funzionamentu di u canciatore d'arnesi in u centru di machining

 

Per inizià u prucessu di scambiu di l'arnesi, a macchina hè diretta à passà automaticamente à a pusizione di scambiu di l'arnesi utilizendu prugrammi specifichi cum'è G28 Y0 Z0 o G30 Y0 Z0. A pusizione di u manipulatore di carica è scaricamentu di l'utensili parente à u spindle hè tandu aghjustatu manualmente, cù l'aiutu di un mandrinu di calibrazione per a rilevazione. Se alcuni errori sò rilevati, a corsa di u manipulatore pò esse aghjustata, u supportu di u manipulatore è a pusizione di a rivista di l'utensili ponu esse spustati, è l'impostazione di u puntu di pusizione di cambiamentu di l'utensile pò esse mudificate se ne necessariu, cambiendu u paràmetru di u sistema CNC.

 

À a fine di l'aghjustamentu, i viti di regulazione è i bulloni di ancoraggio di u magazinu di l'utensili sò stretti. In seguitu, sò installati parechji supporti d'utensili vicinu à u pesu permessu specificatu, è parechji scambii automatichi reciprocanti da a rivista di l'utensili à u spindle sò realizati. Queste azzioni devenu esse precise, senza alcuna collisione o caduta di strumentu.

 

Per i machini arnesi equipati di tavulini di scambiu APC, a tavula hè spustata à a pusizione di scambiu, è a pusizione relative di a stazione di pallet è a superficia di a tavola di scambiu hè adattata per assicurà l'azzione liscia, affidabile è precisa durante i cambiamenti automatichi di l'arnesi. Dopu questu, u 70-80% di a carica permessa hè posta nantu à a superficia di travagliu, è parechje azzioni di scambiu automaticu sò realizati. Una volta chì a precisione hè ottenuta, i viti pertinenti sò stretti.

 

 

1.6 Funzionamentu di prova di macchine utensili CNC

 

Dopu l'installazione è a messa in cumissioni di e macchine utensili CNC, tutta a macchina hà bisognu di funziunà automaticamente per un periudu allargatu in cundizioni specifiche di carica per verificà accuratamente e funzioni di a macchina è l'affidabilità di u travagliu. Ùn ci hè micca regulazione standard nantu à u tempu di esecuzione. Di genere, corre per 8 ore à ghjornu continuamente per 2 à 3 ghjorni, o 24 ore continuamente per 1 à 2 ghjorni. Stu prucessu hè chjamatu l'operazione di prova dopu a stallazione.

A prucedura di valutazione duveria include a prova di e funzioni di u sistema CNC principale, rimpiazzà automaticamente 2/3 di l'arnesi in a rivista di l'utensili, a prova di a velocità più alta, più bassa è cumunimenti usata di u spindle, velocità di alimentazione veloce è cumunimenti usata, scambiu automaticu. di a superficia di u travagliu, è utilizendu i principali instructions M. Durante l'operazione di prova, a rivista di l'utensili di a machina deve esse piena di supporti d'arnesi, u pesu di l'attrezzi deve esse vicinu à u pesu permessu specificatu, è una carica deve ancu esse aghjuntu à a superficia di travagliu di scambiu. Duranti u tempu di operazione di prova, ùn hè micca permessu di accade micca difetti di a macchina, eccettu per i difetti causati da errori di funziunamentu. Altrimenti, indica i prublemi cù a stallazione è a cumissioni di a machina strumentu.

Installazione, messa in funzione è accettazione di macchine utensili CNC3

 

1.7 Accettazione di macchine utensili CNC

Dopu chì u persunale di cummissione di a macchina utensile hà finitu l'installazione è a messa in servizio di a macchina utensile, u travagliu di accettazione di l'utilizatori di a macchina utensile CNC implica a misurazione di diversi indicatori tecnichi nantu à u certificatu di a macchina. Questu hè fattu in cunfurmità cù e cundizioni d'accettazione specificate in u certificatu di ispezione di a fabbrica di l'utensili cù i mezi di rilevazione attuale furniti. I risultati di l'accettazione serviranu cum'è a basa per u mantenimentu futuru di l'indicatori tecnichi. U travagliu principale di accettazione hè delineatu cum'è seguente:

1) Ispezione di l'apparizione di a macchina utensile: Prima di l'ispezione dettagliata è l'accettazione di a macchina utensile CNC, l'apparenza di l'armadiu CNC deve esse inspeccionata è accettata.Questu deve include i seguenti aspetti:

① Inspeccione l'armadiu CNC per danni o contaminazione cù l'occhiu nudu. Verificate l'assenza di fasci di cavi di cunnessione danneggiati è strati di schermatura sbucciati.

② Inspeccionà a strettezza di cumpunenti in l'armadiu CNC, cumprese viti, connettori è circuiti stampati.

③ Ispezione di l'aspettu di u servomotore: In particulare, l'alloghju di u servomotore cù un codificatore di impulsi deve esse inspeccionatu cù cura, in particulare a so parte posteriore.

 

2) Prestazione di a macchina è prova di funzione NC. Avà, pigliate un centru di machining verticale cum'è un esempiu per spiegà alcuni di l'articuli di ispezione principali.

① Rendimentu di u sistema di spindle.

② Prestazione di u sistema di alimentazione.

③ Sistema di cambiamentu automaticu di l'arnesi.

④ Rumore di a machina strumentu. U rumore tutale di a machina strumentu durante u rallentamentu ùn deve micca più di 80 dB.

⑤ Dispositivu elettricu.

⑥ Dispositivu di cuntrollu digitale.

⑦ Dispositivu di sicurità.

⑧ Dispositivo di lubrificazione.

⑨ Dispositivu di aria è liquidu.

⑩ Dispositivu d'accessori.

⑪ Funzione CNC.

⑫ Funzionamentu cuntinuu senza carica.

 

3) A precisione di una macchina utensile CNC riflette l'errore geomètrico di e so parti meccaniche chjave è assemblea. Quì sottu sò i dettagli per inspeccionà a precisione geomètrica di un centru di machining verticale tipicu.

① Planitude di a tavola di travagliu.

② Perpendicularità mutuale di u muvimentu in ogni direzzione di coordenate.

③ Parallelismu di a tavola di travagliu quandu si move in a direzzione di coordenate X.

④ Parallelismu di a tavola di travagliu quandu si move in a direzzione di coordenate Y.

⑤ Parallelismu di u latu di a T-slot di a tavola di travagliu quandu si move in a direzzione di a coordenada X.

⑥ Runout axial du fuseau.

⑦ Runout radiale di u foru di u spindle.

⑧ Parallelismu di l'assi di u spindle quandu a scatula di spindle si move in a direzzione di coordenate Z.

⑨ Perpendicularità di a linea centrale di l'assi di rotazione di u spindle à a tavola di travagliu.

⑩ A dritta di a scatula di spindle chì si move in a direzzione di coordenate Z.

4) L'ispezione di precisione di posizionamentu di a macchina hè una valutazione di a precisione ottenibile da e parti mobili di una macchina utensile sottu u cuntrollu di un dispositivu CNC. U cuntenutu di l'ispezione primaria include a valutazione di a precisione di pusizioni.

① Precisione di posizionamentu di u muvimentu lineare (inclusi l'assi X, Y, Z, U, V è W).

② Precisione di posizionamentu di ripetizione di u muvimentu lineale.

③ Ritorna Precisione di l'origine meccanica di l'assi di u muvimentu lineale.

④ Determinazione di a quantità di momentu persu in u muvimentu lineale.

⑤ Précision de positionnement du mouvement rotatif (assise A, B, C du plateau tournant).

⑥ Repetite a precisione di posizionamentu di u muvimentu rotativu.

⑦ Ritornu Precisione di l'origine di l'assi rotanti.

⑧ Determinazione di a quantità di momentu persu in u muvimentu di l'assi rotativu.

5) L'ispezione di precisione di taglio di a macchina utensile implica una valutazione approfondita di a precisione geomètrica è di a precisione di posizionamentu di a macchina utensile in operazioni di taglio è trasfurmazioni. In u cuntestu di l'automatizazione industriale in i centri di machining, l'accuratezza in u trattamentu unicu hè un spaziu primariu di focus.

① Precisione noiosa.

② Precisione di u pianu di fresatura di a fresa finale (pianu XY).

③ Précision du pas du trou foré et dispersion du diamètre du trou.

④ Precisione di fresatura lineare.

⑤ Precisione di fresatura di linea obliqua.

⑥ Accuratezza di fresatura d'arcu.

⑦ Coassialità di foratura a rotazione di scatula (per macchine utensili orizzontali).

⑧ Rotazione orizzontale di a tavola rotante 90 ° fresatura quadrataprucessu cncprecisione (per macchine utensili horizontali).

 

 

 

Se vulete sapè di più o dumanda, sentite liberu di cuntattà info@anebon.com

Anebon dipende da una forza tecnica robusta è crea continuamente tecnulugie sofisticate per risponde à a dumanda di lavorazione di metalli CNC,pezzi di fresatura cnc, èpezzi di fusione d'aluminiu. Tutte l'opinioni è i suggerimenti seranu assai apprezzati! A bona cooperazione puderia migliurà tutti dui in un sviluppu megliu!


Tempu di post: Jul-16-2024
Chat in ligna WhatsApp!