7 passi per uperà u centru di machining CNC

IMG_20210331_134823_1

1. Preparazione Startup

 

Dopu à ogni start-up o emergenza stop reset di a machina utensile, prima vultà à a pusizioni zero di riferimentu di a machina utensile (vale à dì vultà à u cero), in modu chì a machina strumentu hà una pusizione di riferimentu per u so funziunamentu sussegwenti.

 

2. Clamping workpiece

 

Prima chì a pezza di travagliu hè chjappata, a superficia deve esse pulita prima, senza terra d'oliu, patatine di ferru è polvera, è e bave nantu à a superficia di u travagliu sò sguassate cù un schedariu (o oilstone).parte di machining cnc

 

U rail d'alta velocità per u clamping deve esse macinatu lisu è pianu da a macinatrice. U bloccu di ferru è a noce deve esse fermu è ponu clamp the workpiece in modu affidabile. Per certi pezzi chjuchi chì sò difficiuli di clamp, ponu esse direttamente chjappi nantu à u tigre. A tavula di travagliu di a macchina arnesi deve esse pulita è libera di chips di ferru, polvere è macchie d'oliu. U pad iron hè generalmente situatu à i quattru anguli di u travagliu. Per i pezzi di travagliu cù span troppu grande, hè necessariu aghjunghje u ferru di pad altu in u mità.parte di fresatura cnc

 

Verificate se a lunghezza, a larghezza è l'altezza di i pezzi sò qualificati cù a regula di tirata secondu a dimensione di u disegnu.

 

Quandu clamping u pezzu di travagliu, secondu u modu di clamping è piazzamentu di l'istruzzioni di l'operazione di prugrammazione, hè necessariu di cunsiderà evità di e parti di trasfurmazioni è a situazione chì u cutter head pò scuntrà a pinza durante a trasfurmazioni.lavorati CNC

 

Dopu chì u pezzu di travagliu hè postu nantu à u bloccu di dimensionamentu, a superficia di riferimentu di a pezza deve esse disegnata secondu i requisiti di u disegnu, è a perpendicularità di u travagliu chì hè stata macinata da sei lati deve esse verificata per vede s'ellu hè qualificatu.

 

Dopu à u cumpletu di u disegnu di u travagliu, a noce deve esse stretta per impedisce chì a pezza di u travagliu si move durante a trasfurmazioni per via di u clamping inseguru; tira u travagliu di novu per assicurà chì l'errore ùn hè micca più di l'errore dopu à u clamping.

 

3. Collision number of workpieces

 

Per a pezza chjappata, u numeru di bumps pò esse usatu per determinà a pusizione zero di riferimentu per a machining, è u numeru di bumps pò esse sia fotoelettricu sia meccanicu. Ci sò dui tipi di metudi: numeru di colissioni mediu è numeru di colissioni unicu. I passi di u numeru di collisione media sò i seguenti:

 

Fotoelettrica statica, velocità meccanica 450 ~ 600 rpm. Sposta manualmente l'asse x di a tavola di travagliu per fà chì a testa di collisione toccu un latu di u travagliu. Quandu a testa di collisione tocca solu a pezza di travagliu è a luce rossa hè accesa, stabilisce u valore di coordenada relative di stu puntu à zero. Allora movi manualmente l'asse x di a tavola di travagliu per fà chì a testa di collisione toccu l'altru latu di u travagliu. Quandu u capu di collisione tocca solu a pezza di travagliu, registrate a coordenada relativa à questu tempu.

 

Sicondu u valore relative minus u diametru di a testa di collisione (vale à dì a lunghezza di u pezzu di travagliu), verificate se a lunghezza di a pezza risponde à i requisiti di u disegnu.

 

Divide stu numeru di coordenate relative per 2, è u valore risultatu hè u valore mediu di l'assi x di u travagliu. Allora move a tavola di travagliu à u valore mediu di l'assi x, è stabilisce u valore di coordenada relative di questu assi X à cero, chì hè a pusizione zero di l'assi x di a pezza.

 

Registrate cù cura u valore di coordenada meccanica di a pusizioni zero nantu à l'asse x di a pezza in una di G54-G59, è lasciate chì a macchina utensile determina a pusizione zero nantu à l'assi x di a pezza. Verificate a correttezza di i dati cù cura di novu. A prucedura per stabilisce a pusizioni zero di l'asse Y di a pezza hè uguale à quella di l'assi x

 

4. Preparate tutti l'arnesi secondu l'istruzzioni di u funziunamentu di prugrammazione

 

Sicondu i dati di l'uttellu in l'istruzzioni di u funziunamentu di prugrammazione, rimpiazzà l'uttellu per esse processatu, lasciate l'attrezzu toccu u dispusitivu di misurazione di l'altitudine pusatu nantu à u pianu di riferimentu, è stabilisce u valore di coordenada relative di stu puntu à zero quandu a luce rossa di a misurazione. u dispusitivu hè accesu. Mold man magazine wechat good, degne d'attenzione! Sposta l'uttellu in un locu sicuru, mova manualmente l'attrezza in 50 mm, è stabilisce u valore di coordenada relative di stu puntu à cero di novu, chì hè a pusizione zero di l'assi Z.

 

Registrate a coordenada meccanica Z valore di stu puntu in unu di G54-G59. Questu compie u cero di l'assi X, y è Z di a pezza. Verificate a correttezza di i dati cù cura di novu.

 

U numeru di collisione unilaterale tocca ancu un latu di l'assi x è l'assi Y di u travagliu secondu u metudu sopra. Offset u valore di coordenada relative di l'assi x è l'assi Y di stu puntu à u raghju di a testa di u numeru di collisione, chì hè a pusizione zero di l'assi x è l'assi y. Infine, registrate e coordenate meccaniche di l'assi x è l'assi Y di un puntu in unu di G54-G59. Verificate a correttezza di i dati cù cura di novu.

 

Verificate a correttezza di u puntu cero, move l'assi X è Y à a sospensjoni laterale di a pezza, è verificate visualmente a correttezza di u puntu cero secondu a dimensione di a pezza.

 

Copia u schedariu di prugramma à l'urdinatore secondu u percorsu di u schedariu di l'istruzzioni di l'operazione di prugrammazione.

 

5. Setting di paràmetri di trasfurmazioni

 

Réglage de la vitesse du mandrin dans l'usinage : n = 1000 × V / (3,14 × d)

 

N: vitezza di u fustu (RPM / min)

 

V: velocità di taglio (M / min)

 

D: diametru di u strumentu (mm)

 

Impostazione di a velocità di avanzamentu di a machina: F = n × m × FN

 

F: velocità di avanzamentu (mm / min)

 

M: numeru di taglienti

 

FN: quantità di taglio di l'utensile (mm / rivoluzione)

 

Impostazione di quantità di taglio di ogni tagliu: FN = Z × FZ

 

Z: numeru di lame di u strumentu

 

FZ: quantità di taglio di ogni bordu di u strumentu (mm / rivoluzione)

 

6. Start up prucessu

 

À l'iniziu di ogni prugramma, hè necessariu di verificà currettamente se l'uttellu utilizatu hè quellu chì hè specificatu in u libru d'istruzzioni. À l'iniziu di a machining, a velocità di alimentazione deve esse aghjustata à u minimu, è si deve esse realizatu in una sola sezione. Quandu si ponenu, abbanduneghja è alimenta rapidamente, deve esse cuncentrazione. Se ci hè un prublema cù a chjave di stop, ferma immediatamente. Prestate attenzione à osservà a direzzione di u muvimentu di u cutter per assicurà l'alimentazione sicura, è poi aumentà lentamente a velocità di l'alimentazione à u livellu adattatu. À u stessu tempu, aghjunghje refrigerante o aria fridda à u cutter è u travagliu.

 

A lavorazione grossa ùn deve esse troppu luntanu da u pannellu di cuntrollu, è a macchina deve esse fermata per l'ispezione in casu di qualsiasi anormalità.

 

Dopu à u roughening, tira u metru di novu per assicurà chì a pezza di travagliu ùn hè micca solta. In casu, deve esse recalibratu è toccu.

 

In u prucessu di trasfurmazioni, i paràmetri di trasfurmazioni sò constantemente ottimizzati per ottene u megliu effettu di trasfurmazioni.

 

Siccomu stu prucessu hè u prucessu chjave, dopu chì a pezza hè trattata, u valore di a dimensione principale deve esse misurata per vede s'ellu hè coherente cù i requisiti di disegnu. Se ci hè qualchì prublema, informa immediatamente u capu di a squadra o u programatore di turnu per verificà è risolve. Pò esse eliminatu dopu avè passatu l'autoispezione, è deve esse mandatu à l'ispettore per un'ispezione speciale.

 

Tipu di trasfurmazioni: trasfurmazioni di buchi: prima di perforazione nantu à u centru di trasfurmazioni, u trapanu di u centru deve esse usatu per u posizionamentu, allora u drill bit 0.5 ~ 2mm più chjucu di a dimensione di u disegnu serà utilizatu per a perforazione, è infine u drill bit appropritatu serà utilizatu per finitu.

 

Elaborazione di alesatura: per scavare a pezza, prima aduprate l'alesatore per u posizionamentu, dopu aduprate a fresa 0,5 ~ 0,3 mm più chjuca di a dimensione di u disegnu per perforare, è infine utilizate l'alesatore per scavare u foru. Prestate attenzione à cuntrullà a velocità di u spindle in 70 ~ 180 rpm / min durante l'alesatura.

 

Elaborazione di foratura: per u processu di foratura di pezzi, prima utilizate u trapanu centrale per localizà, dopu aduprate a punta di trapanu chì hè 1-2 mm più chjuca di a dimensione di u disegnu per forare, è dopu aduprà a fresa grossa (o fresa) per processà. à u latu manca cù solu circa 0.3mm indemnità machining, è infine aduprà u cutter fine boring cù taglia pre-aggiustata à finisce boring, è l 'ultimu indemnità foratura fine ùn deve esse menu cà 0.1mm.

 

Funzionamentu di cuntrollu numericu direttu (DNC): prima di u processu di cuntrollu numericu DNC, a pezza deve esse chjappata, a pusizione zero deve esse stabilita, è i paràmetri sò stabiliti. Apertura u prugramma di trasfurmazione per esse trasferitu in l'urdinatore per l'ispezione, poi lasciate l'urdinatore entre in u statu DNC, è inserite u nome di u schedariu di u prugramma di trasfurmazioni currettu. Daren micro signal: mujuren pressu a chjave di a cinta è a chjave di partenza di u prugramma nantu à a macchina, è a parolla LSK lampeghja nantu à u controller di a macchina. Pulsà u teclatu di enter in l'urdinatore per processà a trasmissione di dati DNC.

 

7. Cuntinutu è scopu di l'autoispezione

 

Prima di trasfurmà, u processatore deve vede chjaramente u cuntenutu di a carta di prucessu, cunnosce chjaramente e parti da esse processate, forme, dimensioni di i disegni è cunnosce u cuntenutu di trasfurmazioni di u prossimu prucessu.

 

Prima di chjappà a pezza di travagliu, misurate se a dimensione in biancu risponde à i requisiti di disegnu, è verificate se u piazzamentu di a pezza hè coherente cù l'istruzzioni di l'operazione di prugrammazione.

 

L'autoispezione deve esse realizata in tempu dopu à a machinazione grossa, in modu di aghjustà e dati cù errori in u tempu. U cuntenutu di l'autoispezione hè principalmente a pusizione è a dimensione di e parti di trasfurmazioni. Per esempiu: se u pezzu di travagliu hè soltu; se u travagliu hè divisu currettamente; se a dimensione da a parte di trasfurmazioni à u bordu di riferimentu (puntu di riferimentu) risponde à i bisogni di u disegnu; è a dimensione di pusizioni trà e parti di trasfurmazioni. Dopu avè verificatu a pusizione è a dimensione, misurà a regula di forma ruvida (esclusu l'arcu).

 

A lavorazione di finitura pò esse realizata solu dopu a lavorazione grossa è l'autoispezione. Dopu avè finitu, i travagliadori anu da esse autoispezione nantu à a forma è a dimensione di e parti processate: inspeccionà a lunghezza è a larghezza di basa di e parti processate di a superficia verticale; misurate a dimensione di u puntu di basa marcatu nantu à u disegnu per e parti processate di a superficia inclinata.

 

I travagliadori ponu caccià a pezza di travagliu è mandà lu à l'ispettore per un'ispezione speciale dopu avè finitu l'autoispezione di a pezza è cunfirmendu chì hè in cunfurmità cù i disegni è i requisiti di u prucessu.

 

Alluminiu fresatu CNC Parti di machining d'aluminiu Axis Machining
Parti fresate CNC Parts d'aluminium CNC Machining
Accessori di fresatura CNC Parti di tornu CNC Produttore di parti di lavorazione CNC in Cina

 


Anebon Metal Products Limited pò furnisce servizii di lavorazione CNC, pressofusione, lavorazione di lamiere, per piacè cuntattateci.
Tel: +86-769-89802722 Email: info@anebon.com Website : www.anebon.com


Tempu di pubblicazione: 02-novembre-2019
Chat in ligna WhatsApp!